Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Veilig betalen met iDeal
Nee, de Mentality kijkt niet naar of een beest kan aanvallen, alleen naar of ie het doet (ongeacht wel/geen summoning sickness). Het beest dat je speelt doet dat niet, dus triggert de Mentality niet.
Stel ik eb deze onder een beest liggen
en ik gooi nog een beest zonder haste neer
gaat deze dan nog wel af
als ik met alles aanval wat kan aanvallen ?
Let wel op, dat creatures met Defender dit verpesten he. Ál je non-wall creatures moeten aanvallen voor deze bonus. De creature-type Wall doet eigenlijk niet meer zoveel tegenwoordig.
Ik vind dat deze kaart een comment verdient, en een paar vleiende woorden. Ik vind hem best wel goed (in een budget deck)!
Dit is toch vaak minimaal een Rancor?
Ik weet dat enchant creatures niet populair zijn omdat ze gevoelig zijn voor removal, maar deze is toch niet slecht?
Hij is ook nog eens uniek doordat hij trample geeft (in rood!) en een +*/+0 bonus. Ik zeg: kom maar mob met die mentality!
Dat je met al je non-Wall creatures aan moet vallen is toch ook bijna geen nadeel? Wie speelt er nou walls, vooral in een agressief deck? En walls hebben wel defender, maar creatures met defender zijn niet altijd walls, toch?
Enchantment - Aura
Enchant creature
Enchanted creature has trample.
Whenever all non-Wall creatures you control attack, enchanted creature gets +X/+0 until end of turn, where X is the number of attacking creatures.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips