Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 5th Edition (5ED)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 2,50 | |||
5th Edition | 2,50 | |||
9th Edition | 3,95 | 49,95 | ||
Asian BB 4th | 2,50 | |||
Commander 2011 | 4,25 | |||
Commander 2015 | 2,50 | |||
Commander 2016 | 2,50 | |||
Commander 2017 | 2,50 | |||
Commander Anthology II | 2,50 | |||
Commander Forgotten Realms | 0,01 | |||
The Dark | 4,95 |
Prijs:
€ 2,50
Prima kaart in commander, vooral met meerdere tegenstanders. Goedkopere Darksteel Ingot vaak (maar dan zonder indestructable)
Bijna-anagram van Farewell stone...zeker populaire kaart back in the day...
ok thanks!
Dan kan hij geven. Je tapt hem bijvoorbeeld voor en door de commanderregels komt er uit.
Een vijandelijke Ancient Ziggurat laat Fellwar Stone inderdaad alle kleuren maken.
Stel ik speel deze in een G/B EDH en mijn tegenstander speelt W/U. Kan fellwar dan nog geven of helemaal niks?
En als ik het goed heb als zij een |Ancient Ziggurat hebben liggen mag ik elke kleur gebruiken, toch?
Hele goeie kaart ja Werd vroeger ook best veel gespeeld
"Fellwar Stone doesn't care about any restrictions or riders your opponents' lands (such as Ancient Ziggurat or Hall of the Bandit Lord) put on the mana they produce. It just cares about colors of mana"
Fellwar Stone doesn't care. Scumbag Fellwar Stone.
Trouwens een van de betere mana artifacts in commander als je het mij vraagt, veel te ondergewaardeerd.
Artifact
T: Add one mana of any color that a land an opponent controls could produce.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
It only produces one mana even if the land can produce more than one.
10/4/2004
This works even if the opponent’s lands are tapped. It only checks what kinds of mana can be produced, not if the abilities that produce them are usable right now.
10/4/2004
The ability can be activated if the opponent has no lands that produce mana, but the effect will not be able to generate any mana.
10/1/2009
The colors of mana are white, blue, black, red, and green. Fellwar Stone can’t be tapped for colorless mana, even if a land an opponent controls could produce colorless mana.
10/1/2009
Fellwar Stone checks the effects of all mana-producing abilities of lands your opponents control, but it doesn’t check their costs. For example, Vivid Crag has the ability “T, Remove a charge counter from Vivid Crag: Add one mana of any color.” If an opponent controls Vivid Crag and you control Fellwar Stone, you can tap Fellwar Stone for any color of mana. It doesn’t matter whether Vivid Crag has a charge counter on it, and it doesn’t matter whether it’s untapped.
10/1/2009
When determining what colors of mana your opponents’ lands could produce, take into account any applicable replacement effects that would apply to those lands’ mana abilities (such as Contamination’s effect, for example). If there is more than one, consider them in any possible order.
10/1/2009
Fellwar Stone doesn’t care about any restrictions or riders your opponents’ lands (such as Ancient Ziggurat or Hall of the Bandit Lord) put on the mana they produce. It just cares about colors of mana.
Decktips