Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Seasinger

Serie: 5th Edition (5ED)

Rarity: Uncommon 5th Edition Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
5th Edition
 2
0,35    
Fallen Empires
 2
0,50    
Seasinger | 5th Edition

 Op voorraad 

€ 0,35 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
11-2-2014 21:10:00

Las jouw comment overigens verkeerd Roel, je hebt gelijik ;-)

11-2-2014 14:07:00

Homarid Spawning Bed is ook gewoon echt heel tof.

11-2-2014 14:00:00

Hoeft niet altijd het geval te zijn, er zijn ook wel een potjes geweest waar ik in end-game goed ingedekt lag en de tegenstander niet, ineens maak je voor 9 mana 21 tokens en val je 'm de volgende beurt aan met 21 tokens. Zoals ik al zei, niet de meest efficiënte manier om te spelen, maar kan op verschillende manieren in verschillende stadia van het spel goed van pas komen. Ik vind 'm leuk.

11-2-2014 13:55:00

Ik vind van niet, of je sloopt een creature voor 3 mana en een tap per beurt, of je sloopt een creature, en krijgt bloktokens terug voor 3 mana en twee taps... Op deze manier krijg jij een gro(o)t(er) leger, en ga je sneller winnen

11-2-2014 13:53:00

Het is een extraatje. Stel je jat iemand's Craw Wurm (gebeurde gisteren toevallig), kan je er voor kiezen 'm te laten liggen als blokker, of veranderen in 6 tokens mocht het nodig zijn. De Homarid Spawning Bed is ook nice icm een Scornful Egotist. Niet 100% efficiënt, maar wel erg leuk om te spelen

11-2-2014 13:18:00

Is Merfolk Assassin & War Barge dan niet een beter idee?

Met de Seasinger + de rest combo kan je ook max één creature per beurt slopen. Tokens zijn een te verwaarlozen bonus toch?

11-2-2014 12:59:00

Niet? Je jat creature van je tegenstander(Seasinger), maakt hem blauw(Tidal Visionary), en sacrficed hem aan je Homarid Spawning Bed
Zijn creature is jouw tokens geworden

11-2-2014 12:54:00

Ik begrijp niet hoe creatures jatten met Seasinger (& Sea’s Claim) samenwerkt met tokens maken door Tidal Visionary & Homarid Spawning Bed.

11-2-2014 12:10:00

Deze kaart werkt erg goed in combinatie met een Tidal Visionary en een Homarid Spawning Bed! Eerst wat Sea’s Claim's rondgooien oid, en tokens maken maar

17-2-2013 22:35:00

Ok, tnx dat wou ik even weten aangezien er veel veranderingen zijn geweest met de Oracletext

17-2-2013 21:41:00

Wat bedoel je precies?

Je kan in ieder geval deze met Tideshaper Mystic combineren om beestjes te jatten van Islandloze tegenstanders. Je tegenstander hoeft alleen een island te hebben bij het activeren en resolven van Seasingers ability.

17-2-2013 19:51:00

Als ik een land van de tegenstander verander
met Tideshaper Mystic, kan deze dan nog wel tellen ?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
6-1-2012 21:06:00

Het is dezelfde permanent en hij verlaat de battlefield niet, dus blijft hij gewoon getapt inderdaad.

Overigens heeft het overgenomen creature sowieso summoning sickness.

6-1-2012 20:59:00

Als het creature getapt is op het moment van overname wel.

6-1-2012 20:57:00

Als je controle neemt van een tapped creature, komt het dan tapped in je eigen play ?

Oracle

Creature - Merfolk 0 / 1

When you control no Islands, sacrifice Seasinger.
You may choose not to untap Seasinger during your untap step.
T: Gain control of target creature whose controller controls an Island for as long as you control Seasinger and Seasinger remains tapped.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
You do not lose control of the stolen creature if it stops being a creature. You only lose control if Seasinger leaves your control or becomes untapped.

9/16/2007
If a creature’s controller doesn’t control an Island, that creature is an illegal target. Whether that player controls an Island is checked both when Seasinger’s ability is activated and when it resolves. However, targeting restrictions aren’t checked continually while a spell or ability is on the stack.

9/16/2007
Whether you control Seasinger is checked continually, starting when the ability is activated. If, before the ability resolves, there’s any point at which you don’t control Seasinger, the ability has no effect - even if you control Seasinger again by the time the ability resolves. The same is true regarding whether Seasinger remains tapped.

Decktips