Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Phantom Tiger

Serie: Judgment (JUD)

Rarity: Common Judgment Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Iconic Masters
 5
0,15
 3
0,30
Judgment
 1
0,20
 -
0,75
Phantom Tiger | Judgment

 Op voorraad 

€ 0,20 (1x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,75

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
4-11-2014 11:51:00

Overigens kan je ook ieder ander toughnessboostend equipment gebruiken. Geef Phantom Tiger een Leonin Scimitar en hij kan al alle damage overleven. De damage wordt namelijk ook prevented als er geen counter is om te verwijderen.

4-11-2014 09:51:00

Tenzij hij twee keer damage krijgt (of vaker) in één beurt, door bijvoorbeeld combat damage en een tweede keer door Razorfin Hunter. Anders wordt het wel vervelend ja!

4-11-2014 09:42:00

Als ik deze equip met Ring of Kalonia, heb ik dan eigenlijk een blocker die nooit dood kan door damage?

Oracle

Creature - Cat Spirit 1 / 0

Phantom Tiger enters the battlefield with two +1/+1 counters on it.
If damage would be dealt to Phantom Tiger, prevent that damage. Remove a +1/+1 counter from Phantom Tiger.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
If this card takes damage from multiple sources at once (for example if it is blocked by multiple creatures in combat), it only loses one counter.

10/4/2004
If unpreventable damage is applied to this card, you still remove a counter even though the prevention fails.

10/4/2004
Remove one counter each time it would be damaged. If it was going to take more than one point of damage, you prevent all the damage and still only remove one counter.

10/4/2004
The damage prevention ability works even if it has no counters, as long as some effect keeps its toughness above zero.

Decktips