Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 3,50
FOIL
€ 9,95
Hunting Grounds triggert al op het casten van de spell. Om die reden ligt de trigger al op de stack, nog voordat je uberhaupt de kans krijgt om een counterspell te spelen, en die trigger zal dus gewoon resolven. Het is daarbij dus niet relevant of de oorspronkelijke spell ooit nog gaat resolven of niet.
De stack ziet er na het casten van de spell dus zo uit:
---TOP
trigger van Hunting Grounds
spell
---BOTTOM
Je kunt met de counterspell dus reageren op de trigger van Hunting Grounds of je kunt die trigger eerst laat resolven en daarna pas reageren met de counterspell, dat maakt voor het uiteindelijke resultaat ook niks uit.
Ja, want die ligt nog steeds op de stack
Als ik met Hunting Grounds een willekeurig groot beest in spel breng, kan ik dan nog steeds de spel van de tegenstander counteren met een Counterspell?
Ik zou zelf geen reden weten waarom het niet mag, maar wil het liever wel zeker weten.
Dat kan.
kan ik door het in het spel brengen van een draining whelk of een mystic snake de spell van mijn tegenstander counteren?
Enchantment
Threshold - As long as seven or more cards are in your graveyard, Hunting Grounds has "Whenever an opponent casts a spell, you may put a creature card from your hand onto the battlefield."
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips