Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ok, tnx! Dat klinkt logisch inderdaad
Dat staat op de kaart en kaarten proberen ze zo min mogelijk functioneel te veranderen. Dat is het punt. Ook al ken je de oracle text niet, dan moet je op de kaart nog steeds kunnen lezen wat het doet.
Walls hebben inderdaad geen regelbagage meer.
Die snap ik. Maar wat voegt het toe dat je van een creature geen Wall meer kunt maken? Aangezien het tegenwoordig (althans, dat dacht ik dus) niet meer het creaturetype "Wall" is dat ervoor zorgt dat iets niet aan kan vallen, maar de ability "Defender"?
Wall is een subtype, Legend(ary) is een supertype. Vroeger waren beiden subtypes.
Vraagje!
Voor zover ik weet heeft het creature type "Wall" regeltechnisch geen betekenis meer sinds de introductie van Defender. Ik dacht ook dat alle creatures met creaturetype Wall in de oracle text nu "defender" hebben staan. Dat zou betekenen dat het 'omvormen' van een creature tot Wall met Artificial Evolution geen effect meer heeft. En dat ze in de oracle text niet alleen het gedeelte over "Legend" maar ook het gedeelte over "Wall" net zo goed weg hadden kunnen laten.
Wat klopt er niet aan mijn redenering?
De art doet me trouwens denken aan southpark.
Thaste like crab walk like people, Crab people, crab people
Aha, ik las het even verkeerd. Ik las het alsof jij Brightstone Ritual speelde.
Het was inderdaad om te zorgen dat je tegenstander het niet krijgt.
Maar thanks voor het antwoord hij gaat 3 keer in mijn deck.
Waar haal je vandaan dat hij mana ervan wilt krijgen? Volgens mij wilt hij gewoon voorkomen dat zijn tegenstander het krijgt.
Ja.
Is mis alleen even hoe je daamee ervoor zorgt dat je tegenstander geen mana krijgt en jij wel.
Als ik het goed begrijp beinvloed deze kaart dus ook instant en sorcery kaarten zoals Brightstone Ritual. om van goblins goats te maken zodat je tegenstander geen mana krijgt.
Heel Jip-en-Janneke:
Als er op een permanent of spell een creature type staat, dan mag je dat wijzigen in een ander creature type (alleen niet in legend of wall)
Edit: Lookky's voorbeeld is een geintje.
Duidelijker voorbeeld: de tekst van Ezuri, Renegade Leader kan je wijzigen. Hierdoor kun je je goblin creatures +3/+3 en trample geven ipv elf creatures.
Laatste edit: LOL@Lookky!
Edit: Alles is voor Bassie hi-hi-hi
Je mag van mijn Llanowar Elves een {=llanowar goblins} maken! *Je verandert echter niet de naam, alleen zijn creature type *
Hehe, luister maar naar Sybe, dat klopt
Snap niet zo goed wat deze kaart doet :\
Iemand die het in Jip en Janneke taal kan uitleggen?
LOL! Alleen met een Boldwyr Intimidator on the battlefield!
Instant
Change the text of target spell or permanent by replacing all instances of one creature type with another. The new creature type can't be Wall. (This effect lasts indefinitely.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
If a creature’s creature type has been changed by a spell or ability, changing the card’s text won’t affect or alter the new creature type.
10/4/2004
Alters all occurrences of the chosen word in the text box and the type line of the given card.
10/4/2004
Can target a card with no appropriate words on it, or even one with no words at all.
10/4/2004
It can’t change a word to the same word. It must be a different word.
10/4/2004
It only changes what is printed on the card (or set on a token when it was created or set by a copy effect). It will not change any effects that are on the permanent.
10/4/2004
You choose the words to change on resolution.
10/4/2004
You can’t change proper nouns (i.e. card names) such as “Island Fish Jasconius”.
10/4/2004
Changing the text of a spell will not allow you to change the targets of the spell because the targets were chosen when the spell was cast. The text change will (probably) cause it to be countered since the targets will be illegal.
10/4/2004
If you change the text of a spell which is to become a permanent, the permanent will retain the text change until the effect wears off.
Decktips