Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,00
FOIL
€ 39,95
Dat kan, als je de flip maar verliest (en een door jou geowned beest weggeeft).
Risky Move en Zedruu the Greathearted triggeren beiden aan het begin van je upkeep. Risky Move ligt bij je tegenstander, dus hij controlt de Risky Move trigger die jou de Risky move geeft.
Triggers gaan APNAP de stack op, dus jouw Zedruu trigger gaat als eerste, gevolgd door de Risky Move trigger. Door de werking van de stack resolved de Risky Move trigger als eerste en geeft jou de Risky Move. Daarop triggered Risky Move en laat je coinflippen en eventueel een creature doneren. Als laatste resolved de Zedruu the Greathearted trigger, ziet jouw creature bij de tegenstander liggen en geeft je er een kaart voor. (Let op dat je dus geen kaart kan krijgen voor de Risky Move zelf).
Stel: Je hebt Zedruu the Greathearted liggen. De tegenspeler heeft jouw Riksy move liggen. Is het mogelijk om van Zedruu een extra kaart (en leven) te krijgen door in jouw upkeep een beest te slijten (door de flip) aan je tegenspeler?
Soms ben jij de opponent die op deze kaart staat. Dus als de jij wint als je de opponent ben, krijg je een beest.
als je wint gebeurd er niks?
Enchantment
At the beginning of each player's upkeep, that player gains control of Risky Move.
When you gain control of Risky Move from another player, choose a creature you control and an opponent. Flip a coin. If you lose the flip, that opponent gains control of that creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
The change of control of creatures does not end at end of turn or even when this card leaves the battlefield.
10/4/2004
This card does not target any creatures or players.
Decktips