Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Chimeric Sphere

Serie: Weatherlight (WTH)

Rarity: Uncommon Weatherlight Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Weatherlight
 7
0,20    
Chimeric Sphere | Weatherlight

 Op voorraad 

€ 0,20 (7x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
23-3-2010 15:41:00

4/1/2008 If the first ability is activated and resolves, then the second ability is activated and resolves, Chimeric Sphere will be a 3/2 creature. It wonâ'™t have flying.

Het kan dus, zolang je het op het goede moment doet (na declare blockers, voor combat dmg).

23-3-2010 15:39:00

ja dat kan gewoon

23-3-2010 15:36:00

kan ik hier eerst een flyer van maken om door te komen? en daarna 3 damage doen ?

Oracle

Artifact 

2: Until end of turn, Chimeric Sphere becomes a 2/1 Construct artifact creature with flying.
2: Until end of turn, Chimeric Sphere becomes a 3/2 Construct artifact creature and loses flying.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

4/1/2008
If the first ability is activated and resolves, then the second ability is activated and resolves, Chimeric Sphere will be a 3/2 creature. It won’t have flying.

8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.

Decktips