Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,60
FOIL
€ 2,95
Wat FunBun zegt.
Ook bij:
"If damage would be dealt to you, put zero counters on Force Bubble instead."
of
"If damage would be dealt to you, do nothing instead."
wordt de schade nog steeds vervangen.
Ja hoor dat werkt gewoon. Je probeert counters te leggen op de bubble als je damage krijgt, maar Solemnity zegt simpelweg dat dat niet kan, maar de damage wordt dus wel gewoon voorkomen.
Stel ik heb deze liggen en Solemnity wordt de damage dan wel of niet replaced? had prevent staan maar dat mag niet volgens de oracle
Ik denk dat Nuh heel blij is dat je het antwoord van Lord of the Zombies na bijna 2 jaar nog even een keertje herhaalt. Ik kan me voorstellen dat hij twee jaar in onzekerheid heeft geleefd.
hier
hier staan enige regels rondom infect, zoals de Lord al zei: Infect is damage, dit word omgezet naar -1/-1 counters of poison counters (creature of player natuurlijk) Echter is dit geen "instead" effect waardoor het wel damage is. Dit kan dus prevented worden/ geForce Bubbled worden etc
Hopelijk weet je nu ook waarom Force bubble wel werkt tegen infect
Infect is damage, dus wordt het omgezet in depletion counters.
Hoe werkt deze in combinatie met Infect?
Komen er Depletion counters op of niet?
Enchantment
If damage would be dealt to you, put that many depletion counters on Force Bubble instead.
When there are four or more depletion counters on Force Bubble, sacrifice it.
At the beginning of each end step, remove all depletion counters from Force Bubble.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
If you control more than one, each time you take damage you can decide which one replaces the damage, and that one replaces all of the damage. You can’t split the damage between them. You decide each time you take damage. Note that damage from multiple sources that happens at one time (such as combat damage) gives one choice, not one per source.
10/4/2004
If you take 6 damage at once, it will replace all 6 damage and put 6 counters on it. Then the second ability will trigger. Any additional damage you take before this ability resolves also results in counters, but once the ability resolves, this card is sacrificed.
10/4/2004
The effect does not prevent damage, it replaces it so the damage is neither dealt or prevented.
Decktips