Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
ja ik moet idd beter uit mn doppen kijken Crusifix
iig bedankt voor de beide antwoorden !
mvg,
Jack
Het staat ook bij de Official Rulings..
10/4/2004 The second ability applies only while this card is on the battlefield.
Jep, helemaal gelijk. De Comprehensive Rules:
112.3d Static abilities are written as statements. They're simply true. Static abilities create continuous effects which are active while the permanent with the ability is on the battlefield and has the ability, or while the object with the ability is in the appropriate zone.
Hij is er niet meer, dus is zijn ability er niet meer. Mooi he?
misschien een stomme vraag, maar stel je speelt deze. dan mag je dus geen land meer spelen. vervolgens bounce je hem, of hij wordt gebolt, geterrort etc, dan is er dus geen rock jockey meer die je kan zeggen dat je geen land meer mag spelen.
zo denk ik nu dat het is. heb ik gelijk?
alvast bedankt
Creature - Goblin 3 / 3
You can't cast this spell if you've played a land this turn.
You can't play lands if you've cast Rock Jockey this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
The first ability applies only while this card is in your hand (or someplace else you can cast it from).
10/4/2004
The second ability applies only while this card is on the battlefield.
Decktips