Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,75
Vroeger speelde ik deze samen met Blinding Angel. En ook Desolation Angel erbij haha.
De ability is niet eens geërrataad (hoe schrijf je dit überhaubt?) naar "creatures without defender." Tegenwoordig is dit dus zefs nog beter dan vroeger.
He bedankt
Had het wel gelezen maar vindt het best wel een erg sterke ability
die gaat zeker in een paar EDH's
Ja en ja.
Zie ook de officiele rulings:
10/4/2004 If a creature can't attack because of some restriction, or because it is tapped, it is destroyed at the end of the turn.
Dus als ik het goed begrijp gaat elk beest eraan die voor een abilty getapt ligt, ook Noble Hierarch ?
En als ik samen met hem een Ghostly Prison heb liggen en mijn tegenstander niet betaalt gaan alsnog zijn beesten eraan?
Dat maakt hem al een stuk intressanter namelijk
Creature - Imp 1 / 1
Flying
T: Non-Wall creatures the active player controls attack this turn if able. At the beginning of the next end step, destroy each of those creatures that didn't attack this turn. Activate this ability only during an opponent's turn and only before combat.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
If a creature can’t attack because of some restriction, or because it is tapped, it is destroyed at the end of the turn.
Decktips