Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Lord of Shatterskull Pass

Serie: Release Events (REL)

Rarity: Rare Release Events Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Release Events
 -
0,75    
Rise of the Eldrazi
 -
0,75
 -
1,95
Lord of Shatterskull Pass | Release Events

Prijs:

€ 0,75

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
Pascal (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-3-2016 19:24:00

Jammer dat deze kaart te langzaam is anders kon die zo in mijn minotaur deck.

leon (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-12-2013 11:04:00

Vond nog een prerelease versie, die kan mooi in mijn Aurelia, the Warleader commander deck. Als ie overleeft is het 12 damage tegen elke creature van mijn opp. Moet genoeg zijn

29-7-2010 18:07:00

Ik vind 'm wel leuk voor casual en draft (en daar is dan ook alles mee gezegd).

27-4-2010 09:22:00

Daarom moet je ook gewoon een Didgeridoo spelen(H)

25-4-2010 12:17:00

Waarom zou je tegenstander dit niet counteren als ze de mogelijkheid daar toe hebben?
Elke idioot kan toch zien dat hij de beurt daarop een 6/6 wordt.

25-4-2010 11:37:00

deze kaart is helemaa niet underrated
boltbare 4 drops zijn meestal niet zo denderend. dat hij in limited goed is was te verwachten dan is 4 mana 3-3 solid, en is zijn ability heel goed

25-4-2010 11:35:00

Het gevaar van deze is dan toch wel dat hij er op het oog niet sterk uit ziet, waardoor mensen hem minder snel zullen counteren

25-4-2010 10:33:00

Ik had deze 2x in 1 draft en win altijd met deze(ook zonder die ablility)

25-4-2010 09:45:00

en vergeet niet dat je deze soort van in etappes kan betalen. Ik heb lever deze dan een 6/6 haste voor 5 mana. Soms heb je gewoon geen 5 mana...maar wel 4 en dus de beurt erop ook wel 2 extra

25-4-2010 09:31:00

6 mana voor een abilityloze 6/6 is niet zo bijzonder. Voor een 6/6 die beurt 5 aanvalt is het echter goed te doen. Mensen staren zich nogal blind op het feit dat je de ultimate bijna nooit haalt.

25-4-2010 01:34:00

voor 6 mana is hij al 6/6 dat is toch heel goed voor rood.

25-4-2010 01:22:00

Hij is best sterk, jammer dat je er 12 mana in moet hebben gepompt voordat hij 'triggert'

25-4-2010 01:18:00

Deze kaart is zwaar under rated!

Oracle

Creature - Minotaur Shaman 3 / 3

Level up 1R (1R: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 1-5
6/6

LEVEL 6+
6/6
Whenever Lord of Shatterskull Pass attacks, it deals 6 damage to each creature defending player controls.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.

6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.

6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.

6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.

6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.

6/15/2010
The last ability triggers and resolves during the declare attackers step, before blockers are declared.

6/15/2010
In a multiplayer game, the only player affected by the last ability is the one Lord of Shatterskull Pass is attacking (or the one who controls the planeswalker Lord of Shatterskull Pass is attacking).

Decktips