Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ik zet in op een chick met teveel anabole steroïden
Wat zoou het geslacht zijn van dit figuur? Vent met boobies en een topje? Of een kenau met dikke spierbundels? #confused
Of gewoon gelijk Murderous Spoils
Of Strip Bare
Dan worden ook alle landjes aan dit beest geequiped! Niet zo boeiend, todat je Golem-Skin Gauntlets hebt.
Een staple kaart voor iedreen die een (equipment thmed) Jor Kadeen, the Prevailer deck heefd.
Ik denk er ook nog over na om zo'n deck te maken.
Of; Mycosynth Lattice + Bludgeon Brawl xD
Kom maar hier met al je non-creature kaarten.
Wederom een leuke random kaart; lijkt me briljant in Commander, met al die dikke zwaarden en Jitte's en Lightning Greaves die regelmatig rondslingeren Ik zeg: inslaan zolang ze nog betaalbaar zijn!
Creature - Human Warrior 2 / 2
Haste
When Vulshok Battlemaster enters the battlefield, attach all Equipment on the battlefield to it. (Control of the Equipment doesn't change.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/1/2004
The enters-the-battlefield effect moves all Equipment onto the Battlemaster, regardless of whether that Equipment was attached to other creatures.
12/1/2004
Other players’ Equipment is moved onto the Battlemaster as well as your own. This doesn’t change who controls the Equipment or who can activate its equip ability to move it onto another creature.
12/1/2004
If an Equipment can’t equip Vulshok Battlemaster, it isn’t attached to the Battlemaster, and it doesn’t become unattached (if it’s attached to a creature).
Decktips