Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Leuke kaart in commander. Het exilen uit en het kijken in iemands hand is erg krachtig. Met name goed te gebruiken in de mid-tot lategame, wanneer iedereen zijn/haar combo's/oplossingen aan het bijeensprokkelen is.
De 2e ability is leuk, maar niet meer dan dat.
Artifact
Imprint - When Thought Prison enters the battlefield, you may have target player reveal their hand. If you do, choose a nonland card from it and exile that card.
Whenever a player casts a spell that shares a color or converted mana cost with the exiled card, Thought Prison deals 2 damage to that player.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/1/2004
The second ability triggers only once per spell. If the spell shares both a color and a converted mana cost with the imprinted card, Thought Prison deals 2 damage, not 4.
Decktips