Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
En toen zag ik het..
Ik moet deze vervangen door Grand Abolisher.
Dan zou ik toch gewoon meteen voor deze gaan City of Solitude. Ik ga daar maar eens iets mee doen. Genoeg decks die je daar aardig mee lam legt
Het ligt eraan. Als je een playgroup hebt waar veel mensen control-decks spelen kan hij wel goed zijn. Ik zou hem meer als back-up general gebruiken want groen heeft wel betere.
Is deze kaart leuk/goed als EDH general?
De orrery zegt niet dat je ze altijd mag spelen, alleen dat ze op instant speed mag spelen, het verschil is dus dat deze ervoor zorgt dat hij nog wel sorceries in zijn attack phase mag spelen maar niet in jouw beurt.
Korter: deze zorgt ervoor dat instants niet in jouw beurt gespeeld mogen worden, dus instants van al je kaarten maken heeft geen nut.
Hmmm... dan vraag ik me af hoe deze met {=vedalkan orrery} werkt? Gaat het dan om welke volgorde ze in het spel komen, timestamp.. Of wint dosan altijd?
Abilities mogen nog wel, en dat is best relevant! Reveka, Wizard Savant sloopt er met gemak 4, dus beter dan Bolt...
Een boltbare City of Solitude zeg maar.
Legendary Creature - Human Monk 2 / 2
Players can cast spells only during their own turns.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/1/2004
Dosan’s ability only stops players from casting spells. It doesn’t stop activated or triggered abilities.
Decktips