Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Gezien het feit dat deze kaart, jouw creature nog steeds removed from the game (zie oracle ), ipv exiled, kun je jouw commander niet weg sturen naar de command zone en komt hij met time machine weer terug in het volgende spel.
Deze Time Machine lijkt eigenlijk nog best op de Space Jockey turrent uit Alien/Prometheus!
O jeetje, uit de FAQ(TIWDAWCC)
Q:
What does "next game" mean?
A:
This question has two answers. The wild and wacky casual answer. And the wild and wacky tournament answer. For the former, "next game" means the next game you play with that player. Whenever that is. Five years from now. Ten years from now. The Time Machine will be waiting.
O jeetje. Ik ga toch maar voor LotZ antwoord...
Tuurlijk, waarom bedacht ik me dat niet? Alweer bedankt Ik ga deze denk ik eens proberen in mijn Riku deck
Emigrerende tegenstanders zijn inderdaad een probeem, aangezien je time machine technisch gezien niet terug zou moeten komen. Aan de andere kant ben je natuurlijk wel een machtige planeswalker, dus zou je op zich kunnen proberen de kaart gewoon op te pakken en weer in je deck te schudden. Ik vind wel dat je geëmigreerde tegenstander dan van de Time Machine gered is, aangezien die zijn tijdreis niet heeft kunnen afmaken. (Halverwege de trip werd hij immers uit de tijdstroom gerukt om in een deck geschud te worden.)
Ok, erg bedankt LotZ
5) Jij hebt geen beurt 0 met een upkeep, dus ik vrees dat je Memnite niet terug gaat komen.
Ok, bedankt, maar bij vraag 2 bedoelde ik eigenlijk of ik hem wel tijdelijk terug krijg in een potje met een andere speler. Want wat nou als mijn tegenstander plotseling, weet ik het, emigreert ofzo?
1) Lijkt me wel, hoe ga je die kaart anders terugvinden? (En al zou jij het kunnen, de arme Time Machine kan het zeker niet).
2) "With the same opponent" lijkt me duidelijk genoeg.
3) Q : If I use the Time Machine, isn't my deck illegal at the start of the next game?
A:No. The _Un_ sets have a special tournament rule that says that decks are still legal if some card causes cards to be destroyed or removed. - FAQTIWDAWCC
4) Dit soort effecten zijn niet bijster slim, en gaan alleen zoeken in de zone waar ze de kaart zelf normalitair heen gestuurd zouden hebben. Je commander via de Time Machine naar de command zone sturen is grappig, maar dan zit hij niet meer in de time machine, en komt hij het volgend potje niet terug.
En nog een: als je en Memnite exiled, komt die dan ooit terug? Aangezien er geen beurt 0 is? Ik dacht van wel, net als Leylines, maar zeker weten doe ik het niet.
Meerdere vragen:
1) Blijft de kaart ge-exiled , dus ook als het potje klaar is?
2) Als ik eerst met A speel, dan deze gebruik en dan met B ga spelen, krijg ik dan mijn kaart terug?
3) Als het antwoord of vraag 1 ja is heb ik nog een vraag: ik mag toch helemaal niet met minder dan 60 kaarten spelen?
4) Stel: ik exile mijn Commander en ik stuur hem naar de Commandzone. Komt hij dan alsnog volgend potje weer in het spel? (Er staat namelijk niet ''return from exile''.
Ik hoop dat jullie de vragen kunnen beantwoorden! ( Voor zover je Unhinged vragen kan beantwoorden ).
Artifact
T: Remove Time Machine and target nontoken creature you own from the game. Return both cards to play at the beginning of your upkeep on your turn X of the next game you play with the same opponent, where X is the removed creature's converted mana cost.
Decktips