Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Veilig betalen met iDeal
Hmmm, da's jammer. Maar bedankt voor de info :-)
Als je schade redirect, verander je alleen het doel van de damage, de source blijft hetzelfde.
Wanneer ik zijn ability gebruik, word de source van de damage dan ook Spirit en-Kor, of blijft de source dan de source die de schade deed aan Spirit en-Kor?
zeer vette art.
Creature - Kor Spirit 2 / 2
Flying
0: The next 1 damage that would be dealt to Spirit en-Kor this turn is dealt to target creature you control instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
The ability of this card does not do anything to stop Trample damage from being assigned to the defending player.
10/4/2004
It can redirect damage to itself.
10/4/2004
It is possible to redirect more damage to a creature than that creature’s toughness.
10/4/2004
You can use this ability as much as you want prior to damage being dealt.
7/1/2013
When you redirect combat damage it is still combat damage.
Decktips