Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Betrayers (BOK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Betrayers | 19,95 | 169,95 | ||
FtV Lore | 14,95 | |||
Alle From the Vault kaarten zijn FOIL. | ||||
Grand Prix | 19,95 |
Dank je! We vonden het gewoon allebei een mooie naam die (nog) niet vaak voorkomt. Ik wilde de naam wel baseren op deze kaart hier maar dat is geveto'd.
Gefeliciteerd! Mooie naam, Jinte. Is die ook op deze kaart gebaseerd/ geïnspireerd?
Michiel kan ons de like-button nu niet meer onthouden!!!
Moet het even HIER posten: Onze dochter Jinte is vandaag gezond geboren!
Moeder en dochter maken het uitstekend, papa erg blij, opgelucht en trots
sjonge...mazzelpikken zoals jij .... gratz tho
Ha!
Haal deze net uit een booster Betrayers die ik van mn vriendin had gekregen!
Ik kreeg ook een booster Avacyn Restored en daar zat een Tamiyo, the Moon Sage in! super nice!
Ook dat doet vrij weinig.
Flying zorgt er alleen maar voor dat je een non-flying/non-reach creature niet als blocker kunt declaren. Maar eenmaal geblockt = geblockt. Dat wordt niet teruggedraaid. Het blockende creature zal hem gewoon blijven blocken. Een creature flying geven na het declaren van blockers doet dus niks.
Of Mighty Leap erop knallen nadat (een non-flying) blocker is gedeclared. Maar die combinatie Kor Duelist en Jitte is wel echt hard overpowered eigenlijk. 1e turn kun je dus 5 schade doen en daarna elke beurt 9 schade.
Je kunt er ook grotere beesten mee ruimen
Dat laatste doet alleen vrij weinig als het aanvallende creature geen trample heeft.
De ability triggert dan 2x (1x per damage die gedaan wordt) en je krijgt dus inderdaad 4 counters (2 van elke trigger). Leuk met Kor Duelist dus!
Tip: met double strike is het nog leuker trouwens! Aangezien je na de eerste x counters (dan liggen er dus 2 op) al counters mag verwijderen (er wordt immers prioriteit uitgedeeld en dus mag je wat doen) kun je zelfs nog die blocker weghalen voordat je de 2e x aanvalt!
Krijg je met double strike 4 counters, aangezien hij 2 keer combat damage doet?
Ja die zijn best hard gegaan. Blijft ook een topkaart natuurlijk.
En zo te zien heeft het gewerkt .
michiel jij bent een baas.
Legendary Artifact - Equipment
Whenever equipped creature deals combat damage, put two charge counters on Umezawa's Jitte.
Remove a charge counter from Umezawa's Jitte: Choose one -
- Equipped creature gets +2/+2 until end of turn.
- Target creature gets -1/-1 until end of turn.
- You gain 2 life.
Equip 2
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern
2/1/2005
Umezawa’s Jitte’s activated ability generates a modal choice. The choice is made when the ability is activated.
2/1/2005
If the “target creature gets -1/-1 until end of turn” mode is chosen, the target creature must also be announced.
2/1/2005
The ability can be used any time Umezawa’s Jitte’s controller has priority - only the “target creature” choice has additional requirements. Choosing the “Equipped creature gets +2/+2 until end of turn” mode does nothing if the Jitte isn’t equipped to a creature when the ability resolves.
2/1/2005
If the Jitte is moved after the “+2/+2” mode is announced but before it resolves, the bonus is given to the creature that is equipped when the ability resolves.
2/1/2005
If the Jitte leaves the battlefield after the “+2/+2” mode is announced but before it resolves, the bonus is given to the creature that was most recently equipped once the ability resolves.
Decktips