Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,00
FOIL
€ 3,95
: Heartless Hidetsugu deals damage to each player equal to half that player's life total, rounded down.
Ik denk dat dat de eerste rite is.
wat is eigenlijk zijn ''first'' rite ?
Snel, snel...Sorin kost wel 6 mana, he. Dan kan je deze ook combineren met X-spells, zoals Blaze of Banefire
Sorin Markov's 2e ability hierbij is wel fijn
kan je snel klaar zijn
En er zijn genoeg decks die snel life kunnen gainen of verliezen,
ik ben niet zo'n fan van deze kaart xP
Nou, zijn leven moet wel precies op tien staan. Anders werkt het dus helemaal niet. =D
Als je er voor kan zorgen dat hij op tien komt te staan, en niet zijn eigen leven veranderd omdat ie life gain speelt, of fetch-lands/Sign in Bloods speelt, (en natuurlijk zorgt dat de damage niet geprevent wordt, of de spell gecountered, maar dat spreekt voor elke kaart), dàn is ie inderdaad heel erg goed. Dan maak je inderdaad iemand af, voor 4 mana.
Deze is toch wel meer waard dan 0.75?
Instant
If target player has exactly 10 life, Hidetsugu's Second Rite deals 10 damage to that player.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2005
Since the player’s life total is checked only as the spell resolves, you can cast Hidetsugu’s Second Rite targeting any player, regardless of life total. If the player isn’t at 10 life as Hidetsugu’s Second Rite begins resolving, it does nothing and finishes resolving. Note that since having 10 life is not a targeting restriction, the spell won’t actually be countered for having an illegal target; it just won’t do anything.
Decktips