Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 12,95
FOIL
€ 39,95
Met deze kan je sowieso geen Legendaries van de tegenstanders vernietigen, omdat z'n naam Sakashima, the Impostor is. De Legendary rule kijkt naar de namen van Legendary permanents.
Hmm, hoezo wordt deze minder goed? Deze heeft nog steeds het voordeel dat je je eigen legendaries kan copyen zonder dat ze krak gaan.
Eindelijk dat die regels eens aagepakt wordt. Dat irritante geClone op m'n legendary creatures en Thespian’s Stage als Wasteland gebruiken op m'n Academy Ruins moest maar eens afgelopen zijn. Jammer dat Sakashima er op achteruit gaat, maar wel fijn dat 't wat soepeler spelen gaat zijn met Legendaries.
Voor discussie over de nieuwe Legendary Rule kun je terecht in dit topic hier
Laat die arme Sakashima nog een paar maandjes met rust...
Meh, dit is gewoon magic waarbij iedere speler in z'n eigen universum staat. Lol
Ben het met Regstar eens; dit is geen MTG meer. De flavor van Legends is weg op deze manier :/
Legendary is niet legendary meer nu. Wat een k**regelverandering zeg..
Oh jij hebt een speciale unieke kaart liggen, boeie, ik ook, de buurman ook en zijn nichtje ook, maar toch is het echt legendary hoor............
quote: "Zie maar eens van een indestructible hexproof commander af te komen, op mass exiles/--'s na"
Dat lukte met deze toch ook niet? (behalve in 1 geval)
De wijzigingen zijn hier te lezen.
Je hebt nog steeds Edict-effecten.
Buiten dat moet ik Uril, the Miststalker misschien weer eens afstoffen...
Waar halen jullie de informatie overigens vandaan dat de legend rule is veranderd?
Enige jammere is wel dat EDH zichzelf erg gebalanced heeft op de huidige legend regel en nu op de nieuwe legend regel dus opnieuw moet balancen. Zie maar eens van een indestructible hexproof commander af te komen, op mass exiles/--'s na
Het is nog steeds een blinking clone dus tja het is wel een verbetering de regel, clone's werden gespeeld als kill hexproof legends ipv als een clone spell.
En het was altijd frustrerend als je je legend vast zag liggen onder een enchantment en dan eigenlijk nog 2 moest trekken voordat je die vrij kon krijgen.
Deze zal zijn status als legendcloner wel een beetje kwijt raken met de legend rule change.
Gelukkig blijft deze nog steeds best dik
Die mag je betalen, zolang je de mana kan maken van die kleur.
Excuses, ik bedoel eigenlijk de activeringskost voor een abillity.
Legendary Creature - Human Rogue 3 / 1
You may have Sakashima the Impostor enter the battlefield as a copy of any creature on the battlefield, except its name is Sakashima the Impostor, it's legendary in addition to its other types, and it has "2UU: Return this creature to its owner's hand at the beginning of the next end step."
Vraag: Is er een achtergrondverhaal bij deze kaart?
Antwoord: Jazeker, dat kun je hier lezen!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2005
If there is no creature on the battlefield or if you don’t choose a creature as Sakashima enters the battlefield, Sakashima remains a 3/1 Human Rogue.
6/1/2005
Sakashima doesn’t get the return to hand ability unless a creature is copied as Sakashima enters the battlefield. Sakashima can’t copy itself because the choice is made as part of the event that puts it onto the battlefield, and whatever will be copied must already be on the battlefield.
6/1/2005
Sakashima must be on the battlefield at the end of turn in order to return to hand. If Sakashima leaves the battlefield after the ability is activated but before the at-end-of-turn ability resolves, the ability does nothing.
Decktips