Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Urzas Saga (USG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 13,95 | 19,95 | ||
Double Masters (BL) | 19,95 | 34,95 | ||
Eternal Masters | 5,95 | 59,95 | ||
Judge Gift | 14,95 | |||
Urzas Saga | 24,95 |
Prijs:
€ 24,95
Andere versie wel op voorraad.
Nee, dat lukt helaas niet... Doe je het voor declare attackers, dan kan hij hem nog een keer inleggen, en doe je het erna, dan ben je 6 permanents kwijt.
Mijn tegenstander heeft deze in het spel, 2 rode mana open en emrakul in hand. Ik heb een karakas. Is er timingsgeweis een moment waarop ik priority krijg zonder gef*cked te zijn? (voor de annialate trigger, zonder dat hij hem opnieuw opnieuw in het spel kan sneaken en aanvallen)
Is die illustrator zijn achternaam een pesudoniem of echt?
Het gene wat zwart heeft om dikke beesten zijn Reanimate-truukjes. Puppeteer Clique komt denk ik nog het meest in de buurt van deze.
even een vraagje is er een zelfde soort kaart als deze in het zwart en al ja wat is de naam?
Jawel, je kan in de sundial activeren in reactie op de trigger die aan het einde van de beurt op de stack gaat. De ability is dus getriggert en zal de volgende beurt niet meer triggeren.
'' Je kan ze wel eventueel na je combat phase houden met Sundial of the Infinite ''
nee toch? dan blijft die liggen tot de next end step van de tegenstander
Nadeeltje: die doet het voor elke speler en dubbele in de casting cost. Wel goed idee om erbij te spelen inderdaad! Thanks!
Daar heb je al Second Sunrise voor lijkt me?
Oh, lijkt me heerlijk om een casual deckje te maken met deze en die nieuwe witte instant (, {=faith’s reward}) die alles wat in de huidige beurt in je grafbak is beland weer terug ploft op tafel!
De duurste tot nu toe is voor 25 verkocht hier, dus dit is wel weer wat meer. In 2010 is hij van 12,50 naar 25 gegaan.
Mwa hij is nu ff populair..maar donderdag wordt griselbrand toch geband (trollolo)
Stijgt hard? heb ze al een hele tijd en toen gingen ze voor 30. Toen zakte ze naar 25 en weer terug naar 30. Nu eindelijk boven 30. Dus niet echt spectaculair.
Idd...judge gift is behoorlijk lelijk.
De oude past lekker bij mijn draken
wanneer gaat deze foil uitgegeven worden?
deze stijgt trouwens wel heel hard snel even ene playset kopen
Enchantment
R: You may put a creature card from your hand onto the battlefield. That creature gains haste. Sacrifice the creature at the beginning of the next end step.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
5/1/2007
Putting the card onto the battlefield is optional. When the ability resolves, you can choose not to.
6/8/2016
You only sacrifice the creature if you still control it at end of turn. If that creature has left the battlefield, even if it came back, you don’t sacrifice it. Likewise, if an opponent has gained control of it, it won’t be sacrificed and will remain on the battlefield indefinitely.
6/8/2016
Putting a card onto the battlefield is optional. When the ability resolves, you can choose not to, even if you have one in your hand.
Decktips