Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ahja idd het is niet 'when beacon is put into the grafbak shuffle it back' nog steeds vind ik het wat omstreden om die kaart als voorbeeld te gebruiken ^^ Maar goed punt.
Als het een instant was werkte het nog niet. Beacon hit de grave niet
Millen, counteren, discarden etc. etc.
Hoe wil jij die beacon in je graveyard krijgen dan? Je kan er ook niet op reageren ivm sorcery.
bedankt voor de snelle reactie
Klopt. Sins of the Past exiled de kaart als hij naar de graveyard probeert te gaan. Beacon of Unrest gaat dat echter niet, dus wordt hij niet exiled.
vraagje,
als ik deze cast op bijvoorbeeld eenBeacon of Unrest
dan kan ik Beacon of Unrest toch niet meer exilen?
Sorcery
Until end of turn, you may cast target instant or sorcery card from your graveyard without paying its mana cost. If that card would be put into your graveyard this turn, exile it instead. Exile Sins of the Past.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2005
The instant or sorcery card is cast from your graveyard, not your hand. You choose modes, pay additional costs, choose targets, etc. for the spell as normal when casting it. Any X in the mana cost will be 0. Alternative costs can’t be paid.
10/1/2005
The instant or sorcery card never gets put back into your graveyard, even if it’s countered. You can’t cast it more than once.
Decktips