Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Windreaver

Serie: Dissension (DIS)

Rarity: Rare Dissension Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Dissension
 2
0,30
 1
1,50
Venser vs Koth
 8
0,35    
Windreaver | Dissension

 Op voorraad 

€ 0,30 (2x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,50 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
2-10-2013 18:02:00

Zie ook de hulpdienstpagina over layers: hier

2-10-2013 18:01:00

Waarschijnlijk gesteld toen er niemand online was, en daarna uit het zicht verdwenen.

Het antwoord is in ieder geval Ja. Power/Toughness verwisselingen pas je altijd als laatste toe.

Voorbeeld: Windreaver is 1/3 en krijgt 3x +0/+1. Windreaver is nu 1/6. Verwissel zijn P/T en hij is 6/1. Als je dan de +0/+1 nogmaals activeert wordt Windreaver een 7/1. (Want bij het P/T bepalen tel je eerst P/T wijzigingen op, en pas daarna pas je de verwisseling toe.)

Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-10-2013 17:40:00

Dat is een goede vraag, waarom is die nooit beantwoord?

1-8-2013 08:48:00

Betekend de officiële ruling nu dat je, zelfs nadat je power en toughness geswitched hebt, je nog steeds toughness kan toevoegen op de originele kaartwaarden, zodat uiteindelijk de power groter wordt?

18-12-2011 12:19:00

@ Marc t. hoezo zomaar dood kan? je valt aan en als ie niet word geblokt pomp je em en switch je power en toughness. In een ander geval doe je dat niet. Je hebt een super defender met flying en je kan em naar je hand trug sturen voor 1 blue... dat is best lastig voor je tegenstander dacht ik zo

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-9-2011 07:26:00

Niet echt. Vind het een grotere link hebben met etherium. Tbh.

20-9-2011 00:13:00

Is niemand ooit opgevallen dat dat 'ding' op een Transformer lijkt?

25-6-2010 10:21:00

doordat de switch voor maximale power en later toughness niet meer werkt moet je eigenlijk meer mana betalen om er bijvoorbeeld een 7/7 te maken ipv een wisselende 7/1 en later 1/7 dat scheelt 6 mana!!
veels te veel voor een creature dat zomaar dood kan

25-6-2010 10:18:00

Voor deze CC zou hij in een agressive creature slot terechtkomen. Echter, hij haalt alleen een blocker weg en doet zelf waarschijnlijk nauwelijks schade. Als hij bijvoorbeeld 1/5 is, wordt hij geblocked. Verander je hem dan in 5/1, gaat hijzelf en de blocker waarschijnlijk dood (uiteraard sterk afhankelijk van de situatie, maar toch).
Geen creature dus die je snel in een dergelijk slot doet.

Als hij voor 1 witte mana echter first-strike had gehad in plaats van vigilance, was deze zelf na de regelaanpassing van M10 nog immer verschirkkelijk geweest.

25-6-2010 09:40:00

Ooooh ja. Maar daar word hij niet meteen waardeloos, nee.

25-6-2010 09:34:00

Je kan minder truukjes uitvoeren met combatdamage op de stack en het verwisslen van Power/Thoughness en/of bouncen.

Maar daarentegen is ie nog best goed.

25-6-2010 09:12:00

Wlke M10 regelaanpassingen hebben ervoor gezorgd dat hij waardeloos is? Hij is nog steeds erg goed hoor.

25-6-2010 09:03:00

waarom is deze kaart nog altijd zo duur?
door de m10 regelaanpassingen is hij toch waardeloos?

Oracle

Creature - Elemental 1 / 3

Flying
W: Windreaver gains vigilance until end of turn.
W: Windreaver gets +0/+1 until end of turn.
U: Switch Windreaver's power and toughness until end of turn.
U: Return Windreaver to its owner's hand.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
Effects that switch power and toughness apply after all other effects that change power and/or toughness, regardless of which effect was created first.

4/15/2013
Switching a creature’s power and toughness twice (or any even number of times) effectively returns the creature to the power and toughness it had before any switches.

Decktips