Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Dat zou zijn als er geen "It's still a land." had gestaan.
Omdat ik dacht dat hij zijn overige abilities verliest...?
Kan je uitleggen waarom het een wapen is tegen Dark Depths?
Nog steeds een Dark Depths, alleen nu een creature, blauw en 2/2. Dit wil nog niet zeggen dat je geen 20/20 flying indestructible gaat zien. Dit is (bijna) het resultaat:
(Mist nog het snow type en Elemental, converted mana cost, flavor en fatsoenlijke wording.)
Mooi wapen tegen Dark Depths, deze kerel!
Creature - Human Wizard 1 / 1
U, T: Target snow land becomes a 2/2 blue Elemental creature with flying. It's still a land.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/15/2006
Balduvian Frostwaker’s effect has no duration. The snow land is a creature as long as it’s on the battlefield.
7/15/2006
If an affected land later loses the supertype snow, Balduvian Frostwaker’s effect doesn’t end. The land will remain a creature.
8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.
Decktips