Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Je haalt er maar 1 vanaf of telt er 1 bij op.
Suspend X betekend dat er X counters op de kaart komen te liggen, en niet 1 met een waarde van X.
Is het zo dat ik na het spelen van deze kaart Greater Gargadon meteen kan spelen (als ik gargadon net heb opgegooid), of gaat de suspend counter dan van 8 naar 7 bijvoorbeeld?
Even een comment op een hele oude comment, maar de zin van wackywong klopt gewoon hoor. Het is niet nodig om daar 'GEEN' voor te plaatsen
Verder lijkt het me een mooie kaart voor een planeswalker.
Ja, ja p de Lux Cannon wel
D'oh
maar op de Lux Cannon dus wel
permanent, dat is toch zo met je haar in de krul?
Dus als een speler dat heeft...
Een speler is GEEN "permanent" noch een "suspended card".
Een speler is een "permanent" noch een "suspended card".
Dit werk toch ook gewoon met poison counters en counter on Bv (]titan forge} en Lux Cannon?
Instant
Buyback 3 (You may pay an additional 3 as you cast this spell. If you do, put this card into your hand as it resolves.)
Choose a counter on target permanent or suspended card. Remove that counter from that permanent or card or put another of those counters on it.
Vraag: Kun je hier ook age counters afhalen om de cumulative upkeep van bijvoorbeeld Firestorm Hellkite in bedwang te houden?
Antwoord: Jazeker! Het werkt met alle soorten counters op alle soorten permanents. Loyalty counters, charge counters, age counters, time counters, magnet counters....wat je maar wil.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/25/2006
Clockspinning can affect any kind of counter, not just a time counter. The type of counter isn’t chosen until resolution. Whether to add or remove a counter isn’t chosen until resolution.
9/25/2006
If the target is a permanent and it has no counter on it when Clockspinning resolves, nothing happens.
6/7/2013
You can exile a card in your hand using suspend any time you could cast that card. Consider its card type, any effect that affects when you could cast it (such as flash) and any other effects that could stop you from casting it (such as Meddling Mage’s effect) to determine if and when you can do this. Whether or not you could actually complete all steps in casting the card is irrelevant. For example, you can exile a card with suspend that has no mana cost or requires a target even if no legal targets are available at that time.
6/7/2013
Exiling a card with suspend isn’t casting that card. This action doesn’t use the stack and can’t be responded to.
6/7/2013
If the spell requires any targets, those targets are chosen when the spell is finally cast, not when it’s exiled.
6/7/2013
If the first triggered ability of suspend (the one that removes time counters) is countered, no time counter is removed. The ability will trigger again during the card’s owner’s next upkeep.
6/7/2013
When the last time counter is removed, the second triggered ability of suspend will trigger. It doesn’t matter why the last time counter was removed or what effect removed it.
6/7/2013
If the second triggered ability of suspend (the one that lets you cast the card) is countered, the card can’t be cast. It remains exiled with no time counters on it, and it’s no longer suspended.
6/7/2013
As the second triggered ability resolves, you must cast the card if able. Timing restrictions based on the card’s type are ignored.
6/7/2013
If you can’t cast the card, perhaps because there are no legal targets available, it remains exiled with no time counters on it, and it’s no longer suspended.
6/7/2013
If the spell has any mandatory additional costs, you must pay those if able. However, if an additional cost includes a mana payment, you are forced to pay that cost only if there’s enough mana in your mana pool at the time you cast the spell. You aren’t forced to activate any mana abilities, although you may do so if you wish.
6/7/2013
A creature cast using suspend will enter the battlefield with haste. It will have haste until another player gains control of it (or, in some rare cases, gains control of the creature spell itself).
Decktips