Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral (TSP)
Serie | Normaal | Foil | ||
Time Spiral | 0,15 | 0,40 | ||
Time Spiral Remastered | 0,15 | 0,30 |
Prima, mensen - bedankt. Met het oog op de tribal support van Spirits vind ik deze dan toch nog best, euh... geestig.
Overigens is de hoeveelheid damage die wurm krijgt niet relevant voor het counter verwijderen. Iedere keer dat hij damage krijgt gaat er maar 1 counter af, ongeacht hoeveel damage het is.
De damage preventen staat los van het +1/+1 counter removen. Ook is het geen vereiste om +1/+1 counters te hebben, dus blijft je beest gewoon leven
Stel, ik speel deze naast een effect om z'n toughness te verhogen (Long-Forgotten Gohei bijvoorbeeld) en hij zou meer schade happen dan hij counters heeft - blijft hij dan nog liggen, of is het verwijderen van +1/+1-counters een onderdeel van zijn "prevent that damage"-clausule?
Creature - Wurm Spirit 2 / 0
Phantom Wurm enters the battlefield with four +1/+1 counters on it.
If damage would be dealt to Phantom Wurm, prevent that damage. Remove a +1/+1 counter from Phantom Wurm.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips