Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Phyrexian Totem

Serie: Time Spiral (TSP)

Rarity: Uncommon Time Spiral Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Phyrexia vs Coalition
 8
0,20    
Time Spiral
 8
0,15
 6
1,50
Phyrexian Totem | Time Spiral

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,50 (6x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
20-9-2011 21:48:00

Ik speel deze in een simpel Mono midrange deckje. Gewoon omdat Phyrexian Negator zo'n toffe aggrokaart is. En Phyrexian Obliterator is saai.

Bohr (41) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-9-2011 21:12:00

dat kan, maar deze kaart leent zich ook erg goed voor mass removal

20-9-2011 11:17:00

Je tegenstander kan hem blocken, kijken of je dat zo prettig vind..

Bohr (41) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-9-2011 11:17:00

is dit niet een topper met een kaart als Grand Abolisher?
Je oppo kan het geen schade doen of andere effecten spelen die zijn nadelige abbility striggeren.

16-6-2010 14:24:00

Ik vind dit persoonlijk geen kaart om een deck omheen te bouwen, maar wanneer je bedenkt dat veel mensen Signets spelen voor manafix/mana accelleratie is dit óók een keuze die je in zeldzame gevallen als beestje kan gebruiken (tenzij je - zoals hieronder word beschreven - mass-removal e.d. speelt)

Uiteraard zijn er wel betere artifacts voor colorfix/manafix/mana accelleratie, maar ik zou deze zeker niet zomaar afschrijven omdat z'n andere effect niet altijd even nuttig is

16-6-2010 12:48:00

Goede kaart met mass removal. Speel em zelf in een mass removal deck en ik heb de kazart al tegen gehad in een pox deckje.

Maar over het algemeen toch maar oppassen als je deze animate.

Je kan er wel een deck rond bouwen waarbij je het niet erg vind om permanents te saccen. Dat is het leuke aan magic, decks bouwen met kaarten die slechte/onnuttige abilities hebben maar er toch voor zorgen dat je ze nuttig maalt.

16-6-2010 12:16:00

Toch is dit een uitstekende kaart in een deck dat om Balance draait (of eigenlijk om Restore Balance) Zeker aangezien deze kaart twee belangrijke dingen doet:
1. Hij maakt mana//accellereerd mana (en icm Borderposts kan je dus al je landjes van het veld af houden)
2. Hij kan als creature schoppen

Dus, is dit een goede kaart? - Hangt van het deck af, maar over het algemeen zou ik inderdaad zeggen: NEE

16-6-2010 12:08:00

Volgens mij meende hij het niet zo heel erg...

16-6-2010 11:56:00

op 2 voorwaarden
ten eerste speelt je tegenstander geen burn
ten tweede heeft de tegenstander geen creatures op het veld staan
dan ja
zo niet bestaan er toch wel betere kaarten

4-2-2010 01:14:00

hele vette kaart! beter dan veel van de nieuwe man landjes

Oracle

Artifact 

T: Add B.
2B: Phyrexian Totem becomes a 5/5 black Horror artifact creature with trample until end of turn.
Whenever Phyrexian Totem is dealt damage, if it's a creature, sacrifice that many permanents.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

9/25/2006
When damage is dealt to Phyrexian Totem, its triggered ability will trigger. A number of permanents equal to the amount of damage dealt will be sacrificed when the ability resolves. It doesn’t matter if Phyrexian Totem isn’t on the battlefield when the ability resolves, as long as Phyrexian Totem was a creature as it left the battlefield. If one of the permanents sacrificed is Phyrexian Totem itself, the requisite number of other permanents must still be sacrificed.

8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.

Decktips