Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 3,50
Wat een prachtige art.
Land destruction is in multiplayer wat minder erg, maar vaak voor een bepaalde speler minder leuk. Je moet dan vaak toch een target kiezen, omdat je niet van 3 spelers al hun land kan slopen en doe je dat niet dan beperk je de andere spelers maar een beetje en kun je zelf weinig doen, omdat je telkens landen kapot aan het maken bent en geen mana hebt om zelf board state op te bouwen.
Land destruction is iets waarmee je 1vs1 speelt als je het mij vraagt. (Als je er al mee wil spelen.)
Tegelijkertijd zie ik veel mensen Ramp spelen en vervolgens winnen op de hogere kwaliteit (duurder in mana-cost) kaarten spelen. Ik denk dat een beetje Land Destruction in een formaat wel gezond is om de Ramp decks "eerlijk" te houden.
Overigens kan ik me wel voorstellen dat deze specifieke kaart in multiplayer broken is.
De meeste mensen zien zoiets toch vaak als combodecks in een potje casual multiplayer. Dan gaat de er voor anderen een beetje vanaf.
Stel je hebt een flitsende start met Exploration en je dropt T1 twee landjes en deze in multiplayer van 4 man. De rest speelt een landje, dan liggen er T1 al 5 landjes. T2 speel jij nog twee landjes, dan kan de rest eigenlijk al amper meer dan twee mana maken en jij gewoon 4. Als je dan ook nog landjes gaat bouncen en zelf meer land spelen, dan is de rest zo beperkt in mana dat je bijna net zo goed in je eentje kan spelen. Zie op een 100 kaarten deck maar eens enchantment removal te vinden voor 1 mana (of zelfs 0 mana).
Gevolg hiervan kan zijn dat anderen dan soms ook van dit soort killerdecks gaan spelen en het sociale aspect van een multiplayer kan verdwijnen.
Ik vind het ook raar om te zeggen om bepaalde kaarten 'links te laten liggen'. LD (net als counterspells) zijn aspecten van het spelletje en of dat leuk is of niet is nogal subjectief. Ik houd ervan om dit soort kaarten te spelen, ik denk dat afwisseling hier de sleutel is.
Ligt aan je groep dan. Wij doen eigenlijk nergens moeilijk over. Er zijn best avonden dat de Armageddons en Jokulhaupsen je om de oren vliegen hoor. Moet toch kunnen af en toe ; )
Ten eerste kost het veel moeite om een landbase te cripplen, je word je gewoon doodgeschopt door je tegenstander in de tijd die het kost om e.e.a. op te bouwen.
Ten tweede is het niet erg leuk om tegen te spelen als het toch een keer wel werkt.
Lekker links laten liggen dit kaartje.
Da's exact de plank misslaan met wat Commander is (zou moeten zijn). Sjonge...
"Leuk spel" noemen we dat.
Twee potten heb ik afgelopen vrijdag tegen deze prachtkaart aan zitten kijken tijdens een 1v1 commander toernooi (waarin deze for some reason niet banned is). Vervolgens krijg je Plow Under op je dak. Lachen hoor.
Mooie art maar wat een intens kuteffect
Random kaart
Ik legde een vriend van me vroeger vaak lam met Capsize en landdrops als hij deze speelde. Leuk was dat, van die afschuwelijk lange casual potten
Doe mij deze maar in beurt twee als je een Aether vail hebt liggen
Is het niet tof & origineel om een landcripple-deck te maken (niet al te serieus)? Je disrupt je opponent's manabase met Spreading Seas (etc), vervolgens speel je midgame deze; heeft iedereen 5 land. Vervolgens ga je Annexen, Copy Enchantmenten etc, zodat er we max 10 land in het spel blijft. Beschermen met boardcontrol en counterspells.
Enchantment
When Limited Resources enters the battlefield, each player chooses five lands they control and sacrifices the rest.
Players can't play lands as long as ten or more lands are on the battlefield.
Legal in: Vintage, Legacy
Banned in: Commander
10/4/2004
The sacrificed lands are chosen during resolution. The current player chooses first.
10/4/2004
If a player has less than 5 lands, they get to pick and keep all of their lands.
10/4/2004
You can put lands onto the battlefield using effects, you just can’t play lands from your hand as an action.
Decktips