Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral TS (TSB)
Serie | Normaal | Foil | ||
Time Spiral TS | 1,50 | 4,95 | ||
Visions | 1,00 |
Prijs:
€ 1,50
FOIL
€ 4,95
Die reprints zijn allemaal rare omdat er maar 1 in een booster zat gok ik.
Ik denk dat ze die kaarten toen als een soort van bonus zagen, vandaar dat ze er het hele spectrum bocht tot goed in gedaan hebben, denk ik.
Als je had kreeg je deze, als je mazzel had trok je er zomaar een Squire uit.
Bizar, een rare-shifted common uit Visions. Waarom zouden ze dat gedaan hebben?
Ik zie het al, ze zijn allemaal rare in deze TS set. Blijft echter vaag.
Wat Tim zegt. Dit alles speelt zich af in de declare blockers step, dus vóór de combat damage step, dus vóórdat combat damage gedaan wordt. En als hij gesloopt wordt voordat combat damage gedaan wordt, dan kan hij logischerwijs geen combat damage meer doen. Overigens kun je ook Funeral Charm laten resolven en daarna pas Lightning Bolt spelen. Dat maakt voor het eindresultaat weinig uit.
Anders heeft het geen zin meer om Funeral Charm te spelen (in de combat damage step), want dan heeft hij al lang en breed 4 schade gedaan. Vervolgens maak je hem 6/3 maar dat doet dan weinig spannends.
de LB gaat eerst af waardoor je beest 3 schaden krijgt dan gaat funeral charm af waardoor je beest een 6/3 word waar al 3 schaden op licht en dus dood gaat voor dat je schaden doet aan je tegenstander.
Stel je valt aan met een 4/4 beest, en je tegenstander blockt 'm niet. Vervolgens speel je een funeral charm om 2 extra damage te kunnen doen, en je tegenstander reageert met een Lightning Bolt op het beest. Als ik het goed begrijp gaat alle damage dan gewoon door, aangezien de lightning bolt pas dodelijk is nadat de funeral charm resolved - dus ook alle damage al is toegewezen. Correct?
ja, ik denk dat ik deze in een discard-georienteerd deck ga spelen
Net zoals al die andere charms . Doet me denken, ik had ooit op MWS een deck gebaseerd op de flexibiliteit van charms.
ik vind dit eigenlijk een geweldig flexibele kaart
Je draw step begint met het pakken van een kaart. Dat gaat niet via de stack. Echter, daarna zit je nog in de drawstep en mogen beide spelers nog instants/abilities spelen voordat er naar de mainphase gegan wordt.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik dat ook lang geloofd heb, maar dat is gewoon niet waar. Naar mijn weten is het enige moment dat je geen instants mag spelen de Untap Step (niet dat je daar iets aan hebt nu alles "at the beginning of the end step" triggert)
Okay want in groningen zeiden 3 mensen dat je automatisch in de mainphase zit na het pakken , en dat het dus helemaal niet werkt door piority. (dat discard lock niet werkt kortom (op instant/flash na))
Werkt allebei prima
Mindslash is in play natuurlijk of heeft flash door All slivers have flash.
Stel je hebt een oppo met een LEGE hand.
Je oppo zit in de draw step : en je wil dat hij discard nadat hij de kaart heeft gepakt. (voor de 1ste main). Dan kan hij toch alleen nog maar instants en flash dingen spelen om erop te reageren??(die hij net gepakt heeft)
En dit is een instant, maar kan het ook met Mindlash Sliver??
Instant
Choose one -
- Target player discards a card.
- Target creature gets +2/-1 until end of turn.
- Target creature gains swampwalk until end of turn. (It can't be blocked as long as defending player controls a Swamp.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips