Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral TS (TSB)
Serie | Normaal | Foil | ||
Tempest | 0,75 | |||
Time Spiral TS | 0,75 | 1,75 |
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 1,75
Na het winnen van het duel liet hij zijn sabel rusten en luidde zijn donkere stem: "ich bin deine Vati!"
Oke, bedankt voor de snelle reactie
Sigil Captain's ability has an "intervening 'if' clause." That means the ability won't trigger at all unless the creature that enters the battlefield under your control is 1/1, and the ability will do nothing unless that creature is still 1/1 at the time the ability resolves.
Nee. Deze meneer hier komt te laat.
Stel ik heb in play deze meneer en een Sigil Captain en ik speel een Elvish Harbinger kan ik de toughness van de harbinger op 1 zetten door Vhati il-dal zodat die als een 1/1 in het veld komt en daardoor 2x een +1/+1 counter krijgt van de captain?
Nah, hij hoord alleen van boord gegeooit te worden bij Edict
Niet eens op zijn eigen kaart..?
Nice, alleen hoort Vhati bij mij alleen in een Diabolic Edict
Kijk, deze heb ik laten alteren
Legendary Creature - Human Warrior 3 / 3
T: Until end of turn, target creature has base power 1 or base toughness 1.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/25/2006
You don’t choose whether to affect the targeted creature’s power or its toughness until the ability resolves.
10/1/2009
You apply power/toughness changing effects in a series of sublayers in the following order: (a) effects from characteristic-defining abilities; (b) effects that set power and/or toughness to a specific number or value; (c) effects that modify power and/or toughness but don’t set power and/or toughness to a specific number or value; (d) changes from counters; (e) effects that switch a creature’s power and toughness. This card’s effect is always applied in (b), which means that effects applied in sublayer (c), (d), or (e) will not be overwritten; they will be applied to the new value.
Decktips