Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Heroes Remembered

Serie: Planar Chaos (PLC)

Rarity: Rare Planar Chaos Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Planar Chaos
 -
0,50
 2
2,95
Heroes Remembered | Planar Chaos

Prijs:

€ 0,50

Uitverkocht

FOIL 

€ 2,95 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
21-7-2012 05:19:00

Weer die mormonentempel van Martyrs’ Tomb. Dames, ik ruik een complottheorie in wording.

1-3-2011 23:33:00

beurt 1: 1 mana = Suspend voor 1
beurt 5: 5 mana : Sanguine Bond
beurt 6 : 6 mana : Boon Reflection
Beurt 10 : nog harder dood..

Of je speelt 2 keer Sanguine Bond en 2 keer Boon Reflection dat doet ook wel auw... 20*2=40*2=80 == 2*80 damage te verdelen

19-11-2010 21:55:00

WUB Stasis deck? Mogelijk, goed mogelijk.

19-11-2010 21:23:00

sorry voor de dubbel post maar het werkt toch niet want suspended is hij removed het was te mooi om waar te zijn waarschijnlijk

19-11-2010 21:22:00

en speel dan nog Vampire Hexmage, lijkt me een leuk idee voor een casual deck

19-11-2010 21:19:00

Mwah, ik vind Daniel's Sanguine Bond/Heroes Remembered geintje wel een leuke techniek als killer in een stasisdeck.

2-9-2010 11:14:00

met Cradle of Vitality is hij ook leuk.

Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-4-2010 09:25:00

Tja, als je met een burn-deck in beurt 10 komt, vind ik het niet gek, dat je verliest.

30-4-2010 02:20:00

Heb deze ooit tegen mij gehad en hij ging nog af ook.
Tja wat wil je met burn tegen lifegain.
Wel geinig kaartje verder. Ik vind dat ze suspend ook nog wel terug mogen laten komen. Blijft leuke abbility maar het kan zoveel meer.

29-4-2010 23:24:00

Precies! =D
(geldt dus ook voor de tegenstander, XD )

29-4-2010 18:47:00

Alles kan, toch?!

29-4-2010 17:12:00

Moet je wel zeker weten dat het werkt,
Ik bedoel, aggresieve decks kunnen (als ze werken) binnen tien beurten winnen. Sommige andere decks doen ook aan lifegain.
Maar het vervelends zou zijn als de tegenstander control speelt, waardoor hij tien beurten van te voren weet dat hij een Cancel gaat gebruiken.
Maar ja, het kan best lukken. ^^

29-4-2010 17:10:00

Of je tegenstander begon en speelt net een Heroes Remembered

29-4-2010 16:59:00

Sanguine Bond. Je tegenstander heeft 10 beurten, dan is hij dood. ^_^

Oracle

Sorcery 

You gain 20 life.
Suspend 10-W (Rather than cast this card from your hand, you may pay W and exile it with ten time counters on it. At the beginning of your upkeep, remove a time counter. When the last is removed, cast it without paying its mana cost.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/7/2013
You can exile a card in your hand using suspend any time you could cast that card. Consider its card type, any effect that affects when you could cast it (such as flash) and any other effects that could stop you from casting it (such as Meddling Mage’s effect) to determine if and when you can do this. Whether or not you could actually complete all steps in casting the card is irrelevant. For example, you can exile a card with suspend that has no mana cost or requires a target even if no legal targets are available at that time.

6/7/2013
Exiling a card with suspend isn’t casting that card. This action doesn’t use the stack and can’t be responded to.

6/7/2013
If the spell requires any targets, those targets are chosen when the spell is finally cast, not when it’s exiled.

6/7/2013
If the first triggered ability of suspend (the one that removes time counters) is countered, no time counter is removed. The ability will trigger again during the card’s owner’s next upkeep.

6/7/2013
When the last time counter is removed, the second triggered ability of suspend will trigger. It doesn’t matter why the last time counter was removed or what effect removed it.

6/7/2013
If the second triggered ability of suspend (the one that lets you cast the card) is countered, the card can’t be cast. It remains exiled with no time counters on it, and it’s no longer suspended.

6/7/2013
As the second triggered ability resolves, you must cast the card if able. Timing restrictions based on the card’s type are ignored.

6/7/2013
If you can’t cast the card, perhaps because there are no legal targets available, it remains exiled with no time counters on it, and it’s no longer suspended.

6/7/2013
If the spell has any mandatory additional costs, you must pay those if able. However, if an additional cost includes a mana payment, you are forced to pay that cost only if there’s enough mana in your mana pool at the time you cast the spell. You aren’t forced to activate any mana abilities, although you may do so if you wish.

6/7/2013
A creature cast using suspend will enter the battlefield with haste. It will have haste until another player gains control of it (or, in some rare cases, gains control of the creature spell itself).

Decktips