Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Planar Chaos (PLC)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2018 | 0,40 | |||
Planar Chaos | 0,25 | 1,50 |
Duidelijk. Dank.
Ook niet. De ability van shockduals helpt nergens tegen. Het is geen untap effect, het is een tap effect. Als je shockdual untapped zou enteren wordt hij alsnog getapped, tenzij je 2 levens betaalt. Als je shockdual tapped zou enteren entered hij altijd tapped, of je nou levens betaalt of niet. (Je mag best betalen, maar je shockdual wordt dan nog steeds getapped door whatever hem getapt laat enteren. Het 2 levens betalen is alleen om te voorkomen dat hij zichzelf tapped, niet om te garanderen dat hij untapped blijft.
Interessant... Helpt die twee leven betalen dan wel tegen dingen als Root Maze?
Levens betalen voor Stomping Ground zorgt er niet voor dat hij per se untapped in het spel komt, maar alleen dat zijn eigen effect hem niet meer tapped in het spel laat komen.
Dus het betalen helpt niet tegen het tapped in het spel komen door Hunting Wilds-achtige dingen.
Edit: je mag wel levens betalen, als je dat wilt, het doet alleen niks.
Als ik met deze kaart 2 Stomping Grounds opzoek, mag ik ze dan untappen als ik 4 leven betaal?
Het is iig volgens mij
En voor wat hij doet is het niet heel erg duur. De meeste kaarten (die ik vond) doen minder voor ongeveer hetzelfde. Ben een beginner dus kan me heel goed vergissen en dan hoor ik het graag.
Zeker het untappen maakt deze kaart best interessant. Als je deze hebt en de beurt daarop een overrun kan het best dodelijk zijn gewoon een Fog in de hand houden ter bescherming en niks aan het handje xD
Landjes met Haste... Nog nooit eerder gezien.
Best een leuke kaart maar een beetje aan de dure kant,
Voor zijn er volgens mij betere/andere kaarten te krijgen.
Sorcery
Kicker 3G (You may pay an additional 3G as you cast this spell.)
Search your library for up to two Forest cards, put them onto the battlefield tapped, then shuffle your library.
If this spell was kicked, untap all Forests put onto the battlefield this way. They become 3/3 green creatures with haste that are still lands.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2007
If the Hunting Wilds is kicked, the Forests become creatures with haste permanently.
10/1/2009
A noncreature permanent that turns into a creature is subject to the “summoning sickness” rule: It can only attack, and its T abilities can only be activated, if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn.
Decktips