Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Late game is als je om 20.00u begint met spelen en wordt na middernacht
Tja, in standard 'moet' je inderdaad al gauw gewonnen hebben, en is beurt 5+ late game. Maar ik speel vooral casual, waar we gewoon lol willen hebben.
Mjah. Ik beschouw het altijd als late-game. Dat is vaak wat mij word ingefluisterd. Omdat volgens sommige spelers je al gewonnen MOET hebben voor beurt 5. Enzo. Dus tjah. =/
Maar goed, late-game. 10+?
Moet wel zeggen dat het een lange tijd geleden is dat ik lange potjes heb gespeeld. Mensen die hun gote critters hardcasten, enzo. Good times. Jammer dat het vaak niet meer van potjes spelen komt.
tja zal wel early late game zijn
Ja, hij is wel leuk, daar niet van.
Hm, grappig trouwens; Jij sprak over 'late game', en vervolgens 'beurt 5/6'. Bij mij is beurt 5/6 nog lang geen late game. xD
Maar als je hem beurt 5/6 dropped, dan boeit het toch niet? Hoek voor 5, 4, 3. En dan is het vast wel game. Dankzij de damage die de voorgaande beurten zijn gedaan. Uiteraard ga ik er nu vanuit dat hij niet geblocked wordt. De eerste beurt dat hij ligt is het een prima wall.
Maar nóg later game wordt hij alleen maar zwakker. =|
Deze kaart is zo goed, en nooit een dode kaart late-game.
Creature - Elemental * / *
Tidewalker enters the battlefield with a time counter on it for each Island you control.
Vanishing (At the beginning of your upkeep, remove a time counter from this creature. When the last is removed, sacrifice it.)
Tidewalker's power and toughness are each equal to the number of time counters on it.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2007
Unless something is boosting Tidewalker’s toughness, when the last time counter is removed, it will be put into the graveyard as a state-based action for having 0 toughness before it can be sacrificed as the result of vanishing.
2/1/2007
If you don’t control any Islands when Tidewalker enters the battlefield, its vanishing ability has no effect. (It enters the battlefield with no time counters on it, so neither of the vanishing triggers can trigger. See “Vanishing” in the General Notes section above.) On the other hand, it will be 0/0 and will be put into its owner’s graveyard unless something is boosting its toughness.
Decktips