Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Future Sight (FUT)
Serie | Normaal | Foil | ||
Future Sight | 0,20 | 24,95 |
Ik heb me bij deze kaart altijd afgevraagd waar ik nu eigenlijk naar het kijken aan was. Maar ik heb het nu door! Er zit een poppetje met een korte gele broek op een soort fauteuil waar uit de armleuningen een hoop slangen komen. En dan is er nog wat rook-achtig spul onderaan de tekening. Heel cool.
Bedankt voor de tip!
zorgen dat je er 4 op hand hebt (Infernal Tutor ofzo} en dan doorkomen met je Bruna, Light of Alabaster
edit: Intuition helpt je ook om in rap tempo je poison aura op te zetten voor de vliegende uitvinder van nijntje
Hmm... Met Rootwater Shaman is deze best geinig.
Jij blockt niet? Dan cast ik...
Klopt. Infect damage is nog steeds damage, dus alles dat op damage triggert, dat triggert gewoon. Dus ook poisonous.
Even zien...
1 schade met infect, da's 1 poison-counter.
Poisonous 3, dus + 3 poison....
Ehhh, 1 + 3 = 4.
Je tegenstander krijgt 4 poison-counters.
stel, je gooit deze op een Plague Stinger
en mn stinger schopt een tegenstander...
krijgt de tegenstander dan 4 poison counters?
In 2HG geldt naar mijn weten dat als één speler "dood" is, dan verliest het team en hoe kan je één enkele speler vernietigen; door hem/haar te millen, 10 poison counters geven etc.
Op zich ben ik me er wel van bewust dat er wel mill decks bestaan, maar naar mijn weten is dit niet een belachelijk sterke tactiek in 2HG, dus wie weet valt poison wel mee!
De enige aanpassing die ik me kan voorstellen is dat je in 2HG uiteindelijk als één speler wordt beschouwd wat betreft de poison counters en dat je dan samen 15-20 poison counters moet verzamelen. In dat geval is poison ineens zo eng niet meer
Voor zo ver ik weet, is ook in 2HG 10 poison counters lethal, en komt er geen aparte regel voor om het in 2HG bijvoorbeeld 15 counters te maken... Ben benieuwd hoe dominant infect zal zijn op de Launch Party
Ik denk ook niet dat het daar sterk genoeg voor zal worden, maar het zou een aardige oplossing zijn als dit wel het geval is .
Ik denk van niet, maar het zo kunnen hoor. We zullen zien toch? Nog 13 nachtjes slapen!
Nou, niet omdat er een nieuwe kaart gemaakt wordt, maar een oud mechanic opnieuw gebruikt wordt. Het aantal levens is in 2HG hoger dan normaal, dus zou het niet onlogisch zijn als het aantal poison counters dan ook hoger is, denk je niet?
*makkelijk
Zou kunnen maar waarom zouden het hele format aanpassen aan 1 nieuwe ability? Het leven gaat toch ook niet omhoog in magic sinds Emrakul, the Aeons Torn is uitgebracht en da's naar mijn weet ook 't enige beest met power 15. (en hij's freaking makkelijker in play te krijgen).
Misschien veranderen ze het benodigde aantal poison counters in 2HG dan ook wel ofzo, ligt eraan hoe sterk het zal worden.
Enchantment - Aura
Enchant creature
Enchanted creature has poisonous 3. (Whenever it deals combat damage to a player, that player gets three poison counters. A player with ten or more poison counters loses the game.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips