Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Future Sight (FUT)
Serie | Normaal | Foil | ||
FtV 20 | 6,95 | |||
Future Sight | 9,95 | 39,95 | ||
Modern Masters 2017 | 1,00 | 14,95 | ||
Time Spiral Remastered | 1,50 | 5,95 |
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 39,95
Andere versie wel op voorraad.
die is pretty badass.
samen met de andere kaarten die ik heb gezien ben ik al een extended deck aan het vezinnen. nu moet er nog alleen artifact land komen.
als ze dat maken dan zal het wel tapped into play zijn ofzo iets.
And Venser is back hier
best een leuke kaart dan )
Zie ook de rulings:
5/1/2007: If a spell is returned to its owner's hand, it's removed from the stack and thus will not resolve. The spell isn't countered; it just no longer exists.
Soort van Je kunt namelijk een Volcanic Fallout terug naar iemand z'n hand sturen. Het is dus niet counteren, maar een spell van de stack terug naar de hand sturen. Maar het effect is redelijk hetzelfde als een Remand
Ook handig tegen Obliterate
er staat return <target spell> or permant to owners hand. Betekent dit dat je deze kan gebruiken om te counteren? door zijn flash kan je hem namelijk als instant spelen en er staat target spell.
Mogelijk is tezz ofwel zwart ofwel multicolored door eht hele nicol bolas verhaal gebeuren gedoe...
Ook Koth heeft een plaatje op een booster, dus die zal er wel in zitten. Ik gok op Tezzereth in een volgende set, niet in SoM.
Elspeth heeft sowiso al een walker...
tezz lijkt me sterk als hij er niet een krijgt en we hebben dus de art gezien dat venser ook aardig naar walker neigt...
dan hebben we ook nog Koth (zo schrijf je het toch, Koth) een walker die zo sterk naar voren komt tot nu toe dat het wel vreemd zou zijn als hij geen kaart zou krijgen...
Oh dat weet ik. Maar het kan geen kwaad om nog een Legend Venser te zien. Of wel? Planeswalkers zijn leuk, maar niet elke gave legend hoeft een Walker kaart te krijgen in MTG.
Naar mijn weten las ik ook dat Scars maar 2 Walkers zou hebben.
Als je hem als een legend wilt zien: hier is die dan Venser, Shaper Savant
Ik hoop dat het gewoon een legend word. :/
Word een beetje ziek van het hele coole legends worden Walkers, gejammer.
hmmz, dat is dan inderdaad mijn fout, dat word duidelijk een planeswalker....als dat geen planeswalker art is weet ik het ook niet meer
Er is wel sterke reden om te vermoeden dat Venser in SoM zit, als Planeswalker hoor:
hier , zie het plaatje, met bijschrift: "Venser, the Sojourner" en hier , zie de booster met hetzelfde plaatje.
"Jacob Bos [Bosman]
Er staat nergens dat tezz een kaart krijgt in Scars, alleen Elspeth.
En waarom Venser een planeswalker moet zijn?, misschien omdat hij dat al was in Future Sight."
Er is wel al een tijdje bekend dat Tezz in ieder geval een duidelijke aanwezigheid heeft op Mirrodin, er zijn alleen gefotoshopte kaarten van Venser langs gekomen, maar verder niets om aan te nemen dat hij überhoubt op mirrodin is.
Legendary Creature - Human Wizard 2 / 2
Flash
When Venser, Shaper Savant enters the battlefield, return target spell or permanent to its owner's hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/14/2017
If Venser’s triggered ability targets a spell cast with flashback, that spell will be exiled instead of returning to its owner’s hand.
3/14/2017
If a spell is returned to its owner’s hand, it’s removed from the stack and thus will not resolve. The spell isn’t countered; it just no longer exists. This works against a spell that can’t be countered.
3/14/2017
If a copy of a spell is returned to its owner’s hand, it’s moved there, then it will cease to exist as a state-based action. It can’t be recast.
Decktips