Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 10th Edition (10E)
Serie | Normaal | Foil | ||
10th Edition | 0,35 | 2,95 | ||
Urzas Saga | 0,50 |
Of met Upwelling en iedere andere vorm van ramp. Lol. o;
deze is leuk met Omnath, Locus of Mana
En je gaat natuurlijk veel artifacts gebruiken zodat je Tolarian Academy kan gaan gebruiken.
nog even aanvullend: doe hem in een deck waarbij je deze groot maakt en vervolgens Distortion Strike speelt. Kan je 2x groots aanvallen
Dat lijkt me inderdaad een beter plan Peanut .
of gewoon een grote opbouwen, met lotus cobra's, harrows en fertile grounds ofzo, en gewoonweg aanvallen ?
Hoe speel je dit beest?
Channel
Pay 15 life
Val aan.
Swords to Plowshares.
Zoiets?
Artifact
X: Chimeric Staff becomes an X/X Construct artifact creature until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.
10/1/2009
If Chimeric Staff is already an artifact creature when you activate its ability, Chimeric Staff stays an artifact creature but the ability resets its creature types. You always apply the effect from this card before counters or other effects that modify power and toughness. For example, if you pay 3 to make it a 3/3, then someone gives it -1/-1, it will be a 2/2. If you then activate the ability with 4, you will apply the “4/4” effect before the -1/-1 effect, so the end result will be a 3/3. Damage that was dealt to the creature stays on it.
Decktips