Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 10th Edition (10E)
Serie | Normaal | Foil | ||
10th Edition | 1,95 | 5,95 | ||
Dominaria | 1,00 | 2,95 | ||
Elves vs Goblins | 1,95 | |||
foil | ||||
Eternal Masters | 1,00 | 3,95 | ||
M10 | 1,50 | 5,95 | ||
Scourge | 1,95 | 6,95 |
Prijs:
€ 1,95
FOIL
€ 5,95
Die is fantastisch inderdaad! Het plaatje, de flavour, alles klopt.
En de ability om een Gobbo te saccen voor een Drain Life 1 effect is een sterke finisher. Nog even Krenko, Mob Boss erbij voor de win more overkill eindbaas effecten, zo'n win daar kikkert een mens van op.
Modern Horizons krijgt een nieuw soort siege-gang: hier
Echt een toffe kaart! De flavortext, de art en de kaart zelf zijn vet!
De eerste 2/2 wordt geblocked door deze knaap. Voordat er damage gedaan wordt sacrifice je hem aan zijn eigen ability om de tweede 2/2 dood te schieten. Nummer 1 blijft geblocked maar ontvangt geen damage van de SGC, nummer 2 heeft het loodje gelegd net als SGC. Jij ontvangt geen schade.
Als je tegenstander met 2x een 2/2 aanvalt en je blokt met deze kaart en daarna sac je hemzelf om de andere 2/2 damage te doen. Wat gebeurd er dan?
En als Extremely Slow Zombie ook nog mee aanvalt, dan komt er weer een rondje priority en nog een combat damage step
Nope, dat is nog steeds. Na het doen van schade gaan triggers op de stack en komt er een rondje priority (handig met Stealer of Secrets).
Mochten er creatures zijn met first strike of double strike dan doen zij eerst schade, dan een rondje priority, en dan een nieuwe Combat Damage Step.
In een post hieronder uit 2013 stond het volgende:
"Tussen de twee combat damage steps (de first strike combat damage step en de regular combat damage step) krijg je nog priority om instants en abilities te spelen."
Is dat nog steeds het geval is of dat met tussentijdse aanpassingen van de regels alweer gewijzigd?
Op die manier, zo had ik het nog niet bekeken. Bedankt!
Op zich zie je dat goed, het is alleen hiervoor geen probleem. De combo werkt namelijk ook als de Siege-Gang Commander iets eerder in het spel komt.
Siege-Gang Commander komt het spel binnen, waarop Mogg Bombers en commander beiden triggeren. De goblin speler controlt beide triggers, dus kan hij zelf de volgorde bepalen. Laat de Siege-Gang Commander trigger als eerste resolven en maak 3 tokens, Mogg Bombers triggered nog 3x. Resolve tenslotte alle 4 Mogg Bombers triggers en doe 12 damage.
Ik zag net een legacy goblin deck waarin deze combo't met Mogg Bombers: de bombers ligt in het spel, zijn controler speelt de siege-gang en bam, 4x3 damage op de tegenstander. Bij de ruling van de Bombers staat inderdaad dat hij afgaat voor elk creature dat tegelijkertijd in het spel komt. Echter, de siege-gang commander komt toch in het spel voordat de tokens komen, of zie ik dat verkeerd? (kennelijk zie ik dat verkeerd, maar hoe zit dat precies?)
Zal wel een verhaal achter liggen, wat ik niet heb gelezen of iets...
Je vergeet dat jij als planeswalker de bevelen geeft aan die Goblins
Dat vergt een gezond verstand, of toch minimaal enkele hersencellen. We hebben het hier wel over GOBLINS!
Bind de katapult vast aan een steen of boom, kruip er in en trek aan 't koordje. Een beetje commander moet dat wel klaar kunnen spelen.
Jij kent Goblins zeker niet. Als het te maken heeft met anderen pijn doen zullen ze ALLE mogelijke moeite doen.
Creature - Goblin 2 / 2
When Siege-Gang Commander enters the battlefield, create three 1/1 red Goblin creature tokens.
1R, Sacrifice a Goblin: Siege-Gang Commander deals 2 damage to any target.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/27/2018
You can sacrifice any Goblin you control to activate Siege-Gang Commander’s activated ability, not just the ones its triggered ability puts onto the battlefield. You can even sacrifice Siege-Gang Commander itself.
Decktips