Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Lorwyn (LRW)
Serie | Normaal | Foil | ||
Archenemy | 0,75 | |||
Commander 2013 | 0,50 | |||
Commander 2015 | 0,50 | |||
Commander 2016 | 0,35 | |||
Commander 2017 | 0,35 | |||
Commander 2018 | 0,75 | |||
Commander 2020 | 0,35 | |||
Commander 2021 | 0,40 | |||
Commander Forgotten Realms | 0,01 | |||
Lorwyn | 1,00 | 6,95 | ||
Nissa vs Ob Nixilis | 0,75 |
Prijs:
€ 1,00
FOIL
€ 6,95
Andere versie wel op voorraad.
Oke, top. Dan is hij nog beter dan ik dacht.
Bedankt voor het snelle antwoord!
Maar let op, deze ability heeft een conditional if clausule: als je tegenstander in reactie op je activatie genoeg creatures van je sloopt zodat je niet meer 10+ power hebt liggen, wordt de ability van de stack verwijderd zonder iets te doen. Je kaart blijft dan wel gewoon exiled, en je mag het later nog een keer proberen
Nee, de normale regels gaan niet op, omdat je de kaart op een alternatieve manier speelt.
Als er restricties aan hadden gezeten hadden die er bij gestaan (bijv.: 'Activate this ability only any time you could play a sorcery')
En dus kan je je tegenstander inderdaad verrassen.
Gelden de normale regels voor het casten van spells wel gewoon nog?
Dus als je een creature in exile hebt, mag je die dan ook alleen tijdens de main-phase casten, of kun je hier een tegenstander nog even goed mee verassen?
Een groene Emrakul...dat vraagt om een likje verf.
Inderdaad de kaart zegt het al zelf: "Search your library for a green creature card". (Het gaat hier om de kaart Natural Order)
Succes met een Natural Order een Emrakul opleggen.
Wat wel erg leuk is, is dat je de spell daadwerkelijk cast, dus met een Emrakul eronder krijg je ook je extra beurt (ipv dingen als natural order, through the breach ect)
Ja, die checken ook tijdens het resolven. Alleen valt er weinig meer aan te doen.
Hmm.. vreemd. Dat maakt deze wel een stuk slechter dan de rode en vooral witte..
Minuscule aanvulling: De conditie wordt dus gecheckt tijdens het resolven.
Anders had er "Activate this ability only if creatures you control have total power 10 or greater." gestaan.
Doom Blade resolved, killt 1 van de 5/5's. Mosswort Bridges ability resolved, zie dat je geen 10 power meer hebt en doet niets.
Ik heb 2 5/5 beesten. Ik activeer de bridge, hij doom blade er één.
Wat gebeurt er?
Dank jullie wel!
De beurt erna werd een Akroma’s Vengeance gespeeld, dus ik was sowieso alles kwijt. Maar voor de volgende keer weet ik het.
blijf dit een cool landje vinden.
Land
Hideaway (This land enters the battlefield tapped. When it does, look at the top four cards of your library, exile one face down, then put the rest on the bottom of your library.)
T: Add G.
G, T: You may play the exiled card without paying its mana cost if creatures you control have total power 10 or greater.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips