Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Dit ding en Volrath’s Stronghold in het spel en dan je graveyard vol laten lopen met dikke beesten. Klinkt als een interessant potje EDH. Wel veel gedoe om zoiets te realiseren, maar niet onmogelijk.
Hmm undying is ook leuk hiermee
Drie mana voor een (conditionele) activation is nogal iets Maar als je gezellig emrakuls bovenop je dek gooit met tops of die groene uncommon uit M13 dan wie weet
of een modern sneakattack deck
Leuk voor een deck wat met persist werkt?
Impromptu (term), de algemene betekenis van het woord, namelijk iets dat zonder voorbereiding, voor de vuist weg is gemaakt, of een snel opgevatte zinrijke gedachte, of een schrandere scherts;
Ah, ja dat past wel bij deze kaart inderdaad!
Maar wel groen speelbaar.
Poor man's Sneak Attack.
Enchantment
2(R/G): Reveal the top card of your library. If it isn't a creature card, put it into your graveyard. Otherwise, put that card onto the battlefield. That creature gains haste. Sacrifice it at the beginning of the next end step.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2008
If you put a creature onto the battlefield and a different player takes control of it before the end of the turn, you can’t sacrifice it at end of turn. It will remain on the battlefield. It will have haste as long as it’s on the battlefield.
5/1/2008
If the ability is activated after the current turn’s End step has begun, the creature won’t be sacrificed until the next turn’s End step.
Decktips