Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Creature - Elf Warrior 2 / 2
2W, Q: Safehold Sentry gets +0/+2 until end of turn. (Q is the untap symbol.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2008
If the permanent is already untapped, you can’t activate its Q ability. That’s because you can’t pay the “Untap this permanent” cost.
5/1/2008
If a creature with an Q ability hasn’t been under your control since your most recent turn began, you can’t activate that ability, unless the creature has haste.
5/1/2008
When you activate an Q ability, you untap the creature with that ability as a cost. The untap can’t be responded to. (The actual ability can be responded to, of course.)
Decktips