Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Shadowmoor (SHM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Shadowmoor | 2,50 | 29,95 | ||
Zendikar Rising Commander | 0,75 |
Ik kan me best indenken dat er verwarring zou kunnen ontstaan met 'lifeloss' kaarten zoals Exsanguinate
voor de mensen die het niet begrijpen: "damage causes loss of life"
buiten deze ene kaart is het helemaal monoblauw dus tsss... you know what i meant
Maar Oona en ook deze kun je niet spelen in een monoblauw EDH deck! Tenzij dit je general (commander) blauw-zwart is, maar dan is het deck niet meer monoblauw
al zeker geen mill, maar dat is niet de reden dat ik oona speel, een 5/5 flyer met een vervelende abbility en de mogelijkheid om zwart toe te voegen in niet slecht. Ik speel gewoon een leuk deck. dus mischien valt glass spinner al weg in dat geval, ik speel trouwens geen enkele counterspell (ben tegen het principe in EDH, sinds iemand mijn blighsteel colossus gemanadraint had ben ik er radicaal tegen)
Ligt eraan wat je EDH moet doen. Control, Mill, niks?
zou hem willen spelen in een mono blauw (voornamelijk artifact) EDH deck, en hier zijn andere mogelijkheden:
Empress Galina
Kira, Great Glass-Spinner
Oona, Queen of the Fae
Thada Adel, Acquisitor
wich one?
Jep, zeker! En verwacht daarbij ook een enorme bullseye op je voorhoofd als je deze kaart blijft casten.
General potentieel?
Legendary Creature - Merfolk Rogue 1 / 3
At the beginning of each end step, if an opponent lost 3 or more life this turn, you may draw a card. (Damage causes loss of life.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2008
As the end step begins, Sygg’s ability checks whether a player who is currently your opponent, or a player who was your opponent at the time they left the game, has lost 3 or more life over the course of the turn. If so, the ability will trigger. If not, it won’t.
5/1/2008
It doesn’t matter how the opponent lost life or who caused it, as long as the total loss of life is 3 or more.
5/1/2008
Sygg’s ability checks only whether life was lost. It doesn’t care whether life was also gained. For example, if an opponent lost 4 life and gained 6 life during the turn, that player will have a higher life total than they started the turn with - but Sygg’s ability will trigger anyway.
5/1/2008
You don’t specify an opponent when the ability triggers. If multiple opponents have lost 3 or more life over the course of the turn, the ability will trigger only once.
5/1/2008
Sygg’s ability will trigger even if Sygg wasn’t on the battlefield at the time some or all of the life was lost.
5/1/2008
Sygg’s ability checks to see if it triggers at the end of every turn. It doesn’t have to be your turn, and it doesn’t have to be the turn of the opponent that lost life.
Decktips