Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Wild Swing

Serie: Shadowmoor (SHM)

Rarity: Uncommon Shadowmoor Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Shadowmoor
 8
0,15
 6
0,40
Wild Swing | Shadowmoor

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,40 (6x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
8-8-2020 13:26:00

Mooie kaart, had alleen wel een instant mogen zijn. Maar dat kan ik natuurlijk van alle sorceries wel zeggen.

22-8-2015 13:47:00

Dat is toch net leuk? MTG bestaat voor 90% uit buiten casual onspeelbare kaarten, dan kun je net zo goed Grip of Chaos gaan spelen ofzo

21-8-2015 11:08:00

..en dus vaak ook slecht. Valt mee dat hij niet nog een "flip a coin" ability erbij heeft.

Bij nieuwe set ook. Je ziet dan een rode rare, een mega lap tekst, CC van 6-7-8 en een hoop onzin wanneer je hem gaat lezen.. 9 van 10 keer, craprare

21-8-2015 00:52:00

Typisch rood: random/chaotisch en alles opblazen behalve enchantments

Oracle

Sorcery 

Choose three target nonenchantment permanents. Destroy one of them at random.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

5/1/2008
You target three permanents as you cast Wild Swing. You don’t randomly choose which one will be destroyed until Wild Swing resolves. If one of those permanents has become an illegal target by then, you randomly choose between the other two. If two of those permanents have become illegal targets by then, there is no random choice - the remaining permanent is destroyed.

5/1/2008
As Wild Swing resolves, there is no time to react between the time a permanent is chosen at random and the time it’s destroyed. If you want to put a regeneration shield on one of those permanents, or sacrifice it for some effect, or anything else, you must do so before Wild Swing resolves (and before you know which one of the permanents will be chosen at random).

Decktips