Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,20
FOIL
€ 0,50
Nee, ik heb het al binnen, toen kwam ik er pas achter. Geeft niks. Ik speel nu Allay, Shattering Pulse en Orim’s Thunder.
Dat is wel zonde. Misschien dat je het nog kan aanpassen door Michiel te NM'n?
Bestel ik per ongeluk deze in plaats van Duergar Hedge-Mage... lekker slim zeg! Maar deze past stiekem ook best goed in mijn Aurelia, the Warleader Commanderdeck. Hmmm
Creature - Dwarf Soldier 2 / 1
1(R/W), Q: Attacking creatures get +1/+0 until end of turn. (Q is the untap symbol.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/1/2008
If the permanent is already untapped, you can’t activate its Q ability. That’s because you can’t pay the “Untap this permanent” cost.
8/1/2008
The “summoning sickness” rule applies to Q. If a creature with an Q ability hasn’t been under your control since your most recent turn began, you can’t activate that ability. Ignore this rule if the creature also has haste.
8/1/2008
When you activate an Q ability, you untap the creature with that ability as a cost. The untap can’t be responded to. (The actual ability can be responded to, of course.)
8/1/2008
This ability affects only creatures that are attacking at the time it resolves. It won’t affect creatures that attack later in the turn.
Decktips