Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Shards of Alara (ALA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2013 | 0,20 | |||
Shards of Alara | 0,25 | 2,50 |
Supertoll. =D
Ja,
Beide abilities gaan op hetzelfde moment op de stack (beginning of end step) waardoor jij zelf mag kiezen wat daar de volgorde van is.
cccp
Deze laat je toch nog steeds kaarten pakken door kaarten zoals Groundbreaker en Ball Lightning toch?
Ja die drum, daar hunt ie op he.. daarom zie je m niet
Het gekke is, dat ik wel een stok zie, maar geen trommel. Waar slaat hij dan op, op die boom? Is dat dan een tabaksplant?
Gefeliciteerd met je gedeelde eerste plaats
Nog 1 stem, en dan heb ik gewonnen!
dus stem op mijn deck, elvish contravercert, en daarmee ook op deze geweldige gozer!
Deze kaart is eigenlijk toch best wel goed zeg..
kijk maar in mijn deck,
Elvish Contravercert,
gemaakt voor de muziekdeck-wedstrijd
werkt als een trein, is origineel, leuk, en om deze kerel heen gebouwd!
stemmen mag natuurlijk!
stem op mijn deck, anders komt deze gozer achter je aan!
Creature - Human Druid Warrior 2 / 2
At the beginning of your end step, if you control a creature with power 5 or greater, you may draw a card.
T: Add C.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2008
The first ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless you control a creature with power 5 or greater as your end step begins, and (2) the ability will do nothing if you don’t control a creature with power 5 or greater by the time it resolves. (It doesn’t have to be the same creature as the one that allowed the ability to trigger.) Power-boosting effects that last “until end of turn” will still be in effect when this kind of ability triggers and resolves. An ability like this will trigger a maximum of once per turn, no matter how many applicable creatures you control.
Decktips