Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Shards of Alara (ALA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Shards of Alara | 0,15 | 0,40 |
Bedankt voor jullie reacties.
Nou het gaat een beetje zo:
Jij kondigd aan dat je naar je end phase wil gaan. Je tegenstander krijgt nu nog priority om eventuele instants of ability's te gebruiken. Hij zou nu je man kunnen Lightning Bolten. Doet hij dat niet, dan ga je naar je end step en triggert deze man. Zodra de trigger al op de stack ligt dan heeft het inderdaad geen zin om hem in reactie kapot te maken.
die gaat gewoon door aangezien de trigger al op de stack lag, en de bolt verwijderd die niet van de stack
Stel nu dat ik een creature met power 5 or greater in het veld heb, dan kondig ik aan dat ik naar mijn end phase ga, dan deal ik met exuberant firestoker 2 damage op een tegenstander, maar die tegenstander doet er dan een Lightning Bolt op, gaat het effect van exuberant firestoker dan gewoon door? Het lijkt mij van wel, gezien de ability niet gecounterd wordt ofzo. Alvast bedankt.
Creature - Human Druid Shaman 1 / 1
At the beginning of your end step, if you control a creature with power 5 or greater, you may have Exuberant Firestoker deal 2 damage to target player or planeswalker.
T: Add C.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2008
The first ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless you control a creature with power 5 or greater as your end step begins, and (2) the ability will do nothing if you don’t control a creature with power 5 or greater by the time it resolves. (It doesn’t have to be the same creature as the one that allowed the ability to trigger.) Power-boosting effects that last “until end of turn” will still be in effect when this kind of ability triggers and resolves. An ability like this will trigger a maximum of once per turn, no matter how many applicable creatures you control.
Decktips