Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Shards of Alara (ALA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Shards of Alara | 2,95 | 5,95 |
Prijs:
€ 2,95
FOIL
€ 5,95
Dit is overigens ook wel gaaf met Animate Dead. :'D
: Return all nonland permanents to their owner's hands.
Zelf zorg ik altijd dat ik wel wat kaarten heb die stuff exilen of een deck in schoppen, zodat dat soort grappen ook niet kunnen. So yeah, het is super irritant, maar valt prima op te lossen. ^_^
Gelukkig schopt de Leviathan niet ook al het land naar de hand, want dan zou ik echt keihard scoopen.
Land op 0 zetten staat gelijk aan het spelletje resetten, en de potjes kunnen al letterlijk uren lang duren haha. Ons record is nu zo'n 4 uur ofzo, haha. Maar dat was dan eigenlijk ook wel een uitzondering. xD
En nee, ik heb geen flauw idee hoe je het beest zou moeten zien.
Ik vind het zelf trouwens eerder een "Leviathan Zombie", want het ziet er gewoon fudged up uit. xD
Maar ja, het is wel een Leviathan he, dus het zou ook best kunnen zijn, dat dit pas "het topje van de Leviathan" is.
Dat is ook een optie idd, gewoon 1 of andere vergezochte infinite/killcombo erin stoppen als je weet dat iemand dat soort ubervertragende geintjes speelt.
Weet iemand hoe ik het beestje op het plaatje precies moet zien trouwens? Ziet eruit als een reuzenschelp, maar dat lijkt me een beetje stug.
Ik doe er om deze redenen vaak een (vrij moeilijk om te activeren) infinite combo in. gewoon voor het geval dat er onozel wordt gedaan zoals +100 lifegain elke beurt of alles continu bouncen.
normaal activeer ik de combo nooit en vaak lukt dat ook inderdaad gewoon niet omdat het meestal zo'n omslachtige is, maar het zorgt er wel voor dat onozele spelers tegen te houden zijn.
Mensen moeten gewoon niet zo klagerig zijn in het algemeen, niet alleen bij EDH. Sommige trucjes zijn gewoon irritant, ja nou en. De ene keer heb jij het tegen je, de andere keer speel je er zelf mee. Zolang het niet broken is of beurten van een kwartier veroorzaakt vind ik dat je niet moet zeuren.
In EDH zeuren mensen al best gauw helaas. Zo heb ik een tijdje Lady Sun gespeeld, en mensen bleven maar klagen als hun creatures gebounced werden, of als ik deze Leviathan weer terug naar mijn hand haalde. Het kwam zelfs tot het punt dat de groep waar ik mee speelde zei dat je Lady Sun maar een enkele keer kon activeren, in plaats van meerdere keren ( via untap geintjes ). Het deck won niet heel vaak, het zat gewoon spelers heel erg dwars. Helaas werd het me niet gegund. :[
Verdien eerder een smack in the face denk ik ;-).
OT: Ik vind dit best een toffe kaart, vooral in EDH.
Je bent instant mijn favoriete EDH speler geworden met dat geintje.
Zojuist in een EDH spelletje iedereen helemaal mental gemaakt door deze te blijven gooien in combinatie met Clone. vreeuuuselijk
Fangs en Kederekt triggeren beiden wanneer de Leviathan de battlefield betreedt. Jij controlt beide triggers, dus jij mag kiezen in welke volgorde ze de stack op gaan (en resolven).
Als ik deze kaart cast en ik heb een Dragon Fangs in mijn graveyard, mag ik dan kiezen wat eerst afgaat? Of gaat deze sowieso eerst af en mag ik daarna kiezen of ik Dragon Fangs terug haal?
Creature - Leviathan 5 / 5
When Kederekt Leviathan enters the battlefield, return all other nonland permanents to their owners' hands.
Unearth 6U (6U: Return this card from your graveyard to the battlefield. It gains haste. Exile it at the beginning of the next end step or if it would leave the battlefield. Unearth only as a sorcery.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2008
If you activate a card’s unearth ability but that card is removed from your graveyard before the ability resolves, that unearth ability will resolve and do nothing.
10/1/2008
Activating a creature card’s unearth ability isn’t the same as casting the creature card. The unearth ability is put on the stack, but the creature card is not. Spells and abilities that interact with activated abilities (such as Stifle) will interact with unearth, but spells and abilities that interact with spells (such as Remove Soul) will not.
10/1/2008
At the beginning of the end step, a creature returned to the battlefield with unearth is exiled. This is a delayed triggered ability, and it can be countered by effects such as Stifle or Voidslime that counter triggered abilities. If the ability is countered, the creature will stay on the battlefield and the delayed trigger won’t trigger again. However, the replacement effect will still exile the creature when it eventually leaves the battlefield.
10/1/2008
Unearth grants haste to the creature that’s returned to the battlefield. However, neither of the “exile” abilities is granted to that creature. If that creature loses all its abilities, it will still be exiled at the beginning of the end step, and if it would leave the battlefield, it is still exiled instead.
10/1/2008
If a creature returned to the battlefield with unearth would leave the battlefield for any reason, it’s exiled instead - unless the spell or ability that’s causing the creature to leave the battlefield is actually trying to exile it! In that case, it succeeds at exiling it. If it later returns the creature card to the battlefield (as Oblivion Ring or Flickerwisp might, for example), the creature card will return to the battlefield as a new object with no relation to its previous existence. The unearth effect will no longer apply to it.
Decktips