Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Shards of Alara (ALA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Shards of Alara | 0,15 | 0,30 |
Ik zou nu allerlei situaties kunnen gaan noemen waarin deze kaart beter is dan welke andere magickaart dan ook. Uit sympathie voor dit soort underdogs is het namelijk mijn primaire reactie om het voor ze op te nemen.
Maar in dit geval doet de kaart zo enorm pijn aan de ogen van zinloosheid dat ik me gewoon bij je commentaar aansluit en deze samen met Break Open en consorten op de brandstapel mag.
Wooooooowww, deze is dus echt mega intens verdorven slecht. Jammer van het vette plaatje op zo'n bagger productie. Maarja, die moeten er nou eenmaal ook tussen zitten om andere kaarten beter te maken....!
Artifact Creature - Human Rogue 1 / 2
2B: Vectis Silencers gains deathtouch until end of turn. (Any amount of damage it deals to a creature is enough to destroy that creature.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2008
The only difference between a colored artifact and a colorless artifact is, obviously, its color. Unlike most artifacts, a colored artifact requires colored mana to cast. Also unlike most artifacts, a colored artifact has a color in all zones. It will interact with cards that care about color. Other than that, a colored artifact behaves just like any other artifact. It will interact as normal with any card that cares about artifacts, such as Shatter or Arcbound Ravager.
10/1/2009
If you activate the ability multiple times during the same turn, Vectis Silencers will gain multiple instances of deathtouch; however, multiple instances of deathtouch are redundant. A creature dealt damage by a source with deathtouch is destroyed as a state-based action the next time they are checked, so a single regeneration effect will save it regardless of how many instances of deathtouch the source had at the time damage was dealt.
Decktips