Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Kaladesh Inventions (MPS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2020 | 0,50 | |||
Commander Forgotten Realms | 0,01 | |||
Kaladesh | 0,60 | 3,50 | ||
Kaladesh Inventions | 24,95 |
Prijs:
€ 24,95
Dan krijg je 4 clues (aannemend dat je totaal 2 nontoken beesten sacrificed) en 2 human tokens (aannemend dat je totaal 1 clue sacrificed).
Dingen die tegelijk doodgaan 'zien' elkaar doodgaan, en kunnen op elkaar triggeren. Je doodgaande Ulvenwald Mysteries kan dus nog triggeren op de creatures/clues die tegelijk met hem gesacrificed worden.
Ik heb een regelvraag. Mijn tegenstander speelt deze kaart. Ik moet in ieder geval twee creatures sacrificen. Verder heb ik twee Ulvenwald Mysteries liggen. Ook heb ik twee Clue tokens liggen. Hoeveel human-tokens krijg ik nu als ik besluit een van de Ulvenwald Mysteries te houden? en hoeveel Clue tokens krijg ik nu?
Krijg ik er vier Clues omdat elk van de enchantments elk twee beesten ziet doodgaan, of maar 2 omdat alleen de enchantment die blijft liggen tokens oplevert? Idem voor human-tokens, krijg ik er een omdat ik een Clue moet sacrificen (niet aan zichzelf, maar het is toch Sacrifice) of toch 2?
Mooi plaatje van de Invention versie. Zie ik daar vijf toeschouwers staan die nog niet door hebben dat zij op het punt staan een hamerslag op hun hoofd te krijgen?
Artifact Creature - Construct 4 / 5
Vigilance
When Cataclysmic Gearhulk enters the battlefield, each player chooses an artifact, a creature, an enchantment, and a planeswalker from among the nonland permanents they control, then sacrifices the rest.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2016
First the player whose turn it is chooses permanents they control, then each other player in turn order does the same. Each player will know the choices made by players who chose before them. All of the unchosen nonland permanents are then sacrificed simultaneously.
9/20/2016
A permanent with more than one type may be chosen as either of the types or both. For example, an artifact creature may be chosen as the artifact, the creature, or both. Choosing the same permanent twice this way has the same result as choosing it once.
9/20/2016
Cataclysmic Gearhulk will be sacrificed to its own ability if you don’t choose it as your artifact or your creature.
9/20/2016
Lands can’t be chosen and won’t be sacrificed, even if they have other types (such as an artifact land).
9/20/2016
If you don’t control any permanents of one of the types, you’ll still choose the permanents of the types you do control.
Decktips