Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Game Day (GDP)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 0,30 | 0,75 | ||
Elves vs Inventors | 0,25 | |||
Game Day | 1,25 | |||
Mirrodin Besieged | 0,15 | 2,70 |
Prijs:
€ 1,25
Andere versie wel op voorraad.
Die moet ik hebben, wurmcoils!
Edit: Ja, ja ik weet dat deze fake is
Fan Art - hier
Afgezien van het foutje in het plaatje, was het een mooi orgineel geweest.
Ik heb ff snel gecheckt en hij staat nu zo rond de 1-2 euro. Geen idee of hij nog gaat stijgen of niet.
Euro of 3 denk ik.
Iemand een gokje van wat 't ongeveer zal worden? (:
Omdat Michiel de Game Day's nog niet heeft gehad, hebben ze ook geen prijs.
Waarom heeft deze geen prijs?
De Gameday art van deze kaart is toch echt tien keer meer passend voor magic dan het origineel. Gelijk maar een aantal van gescoord
Is 1/4 Land in EDH niet wat erg weinig? Dat is ong~ 24/25 land.
mijn edh speel ik 1/4 land... maar precon decks beginnen meestal met 24 en na wat testjes maken er meestal 1 of 2 landjes plaats voor goedkope spells
Ik heb ook nooit meer dan 1/3 land in m'n decks, meestal altijd minder en ben ook nooit mana-screw. Maar ik speel alleen vintige en heb vaak wel een sol ring en lotus in m'n deck en andere mana boosting dingen. Light inderdaad erg aan je deck en het format. In een aggro goblin deck bijvoorbeeld heb je echt niet meer dan 3 mana nodig dus kun je op 60 kaarten 15 of 16 land doen.
24 Land is prima, en meestal de basis voor een goed lopen control deck, bijv. Draw-Go. Sommige decks spelen er zelfs 26, en lopen erg goed.
Het ligt aan je deck, en de kaarten. Uiteraard stem je je base daarop af.
20 land op 60 kaarten is nog steeds wat ik altijd speel. Ik heb zelden mana screw. En heb niet perse een goedkoop deck. Gaat om de CMC 3 kaarten. Als ik wasteland speel dan doe ik er wel een landje of twee bij. En natuurlijk kun je met 10 fetch in je deck ook meer land spelen, omdat je ze eruit filtered.
Tijdens draft speel ik meestal 15 land. Dat vind ik genoeg. En niets is vervelender dan steeds land rapen. en is 24 land niet een beetje veel?
Vroegah was de standaard 20 land op 60 kaarten, maar dat is al redelijk achterhaald, en inderdaad is de standaard nu 23-24.
Terugkomend op de redenatie '13 land op 40 kaarten is hetzelfde als 20 land op 60 kaarten'.
Zoals eerder al werd gezegd is het bij een draft zowel slim als wijs om 16, 17 of 18 land te spelen (afhankelijk van de zogenoemde 'mana curve', zoek die maar op als je dat woord niet kent ^^)
Maar in deck van 60 kaarten raadt Wizards of the Coast zelf al 24 land aan. Die stoppen ze ook stelselmatig in hun starter decks.
Nu ligt het daar ook weer aan je mana curve (ik speel bijv. een burn deck, dat zijn veel goedkope spells, dus minder lands)
Maar ga bij een gewoon speeldeck uit van 1/3e + een beetje = land
En sorry als ik deze enorm toffe kaart ermee verpest, duizendmaal excuses ;P
Creature - Human Wizard 2 / 2
When Treasure Mage enters the battlefield, you may search your library for an artifact card with converted mana cost 6 or greater, reveal it, put it into your hand, then shuffle your library.
Vraag: Is dit een kaart van de dag geweest?
Antwoord: Jazeker!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
If a card in your library has X in its mana cost, X is considered to be 0.
Decktips