Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Prerelease Events (PRE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Dragons Maze | 3,95 | 9,95 | ||
Prerelease Events | 1,50 |
Prijs:
€ 1,50
Jawel hoor.
Er is perfect een deck mee te maken hoor in Standard. Met fog kaarten en sweepers kan je het vaak wel rekken tot je er 10 hebt.
Akkoord een Maze's End deck is niet het meest competitieve deck maar het is zeker niet slecht.
Zijn er ook mensen die met deze kaart spelen? Of is hij echt alleen interessant voor de verzamelaars?
Deze is uit verkocht O_o
Gister ofzo stonder er nog 8 ofzo op voorraad. komen ze nog weer ?
Gelukkig hebben mensen er genoeg van sinds de pre-release. Ben wel blij dat dit niet in je normale mythic slot kan zitten, hoewel.. als deze in je booster zit, ook geen shock
Lol, beste comment in lange tijd .
En ik denk dat we daar blij mee moeten zijn ^^
1 op de 3 dozen zit er ongeveer 1. Iets zeldzamer dan de andere mythics.
ik heb ongeveer 100 booster Dragon's maze open gemaakt tot nu toe en heb er 1 getroken en all 7 shock duels.
Zijn deze niet relatief zeldzaam wanneer je pakjes opent? De enige mogelijkheid om hem te krijgen is via de land slot correct? En het lijkt mij dat de ratio van de Maze nog lager ligt dan de shocks.
Ah, OK. Nu begrijp ik het. Had ik zelf ook moeten kunnen verzinnen :-P
Het is technisch gezien ook niet de kaart Maze's End die je laat winnen, maar de ability die op de stack ligt.
OK, duidelijk. Wat ik dan nog wel vreemd vind, is dat Maze’s End na het activeren van zijn laatste ability in je hand is. Als je op dat moment het tiende, verschillende landje hebt gezocht, heb je gewonnen (ook al is Maze’s End in je hand).
Dat klopt inderdaad.
Aangezien er geen aparte regel is die altijd controleert of je 10 of meer verschillende gates hebt (zie bijv. de laatste ability van Blood Baron of Vizkopa), wordt de winconditie alleen gecontroleerd tijdens het resolven van de tweede activated ability.
Dus ook al voldoe je aan de eisen, dan nog zul je eerst het effect moeten activeren.
Klopt het dat het "you win the game"-gedeelte alleen actief is op het moment dat je de zoek-ability gebruikt van {= maze’s end}? Met andere woorden, als Maze’s End en tien verschillende Gates in het spel liggen, dan heb je nog niet gewonnen?
Bedankt alvast voor de uitleg.
Land
Maze's End enters the battlefield tapped.
T: Add C.
3, T, Return Maze's End to its owner's hand: Search your library for a Gate card, put it onto the battlefield, then shuffle your library. If you control ten or more Gates with different names, you win the game.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
Returning Maze’s End to its owner’s hand is part of the cost to activate its last ability. Once that ability is announced, players can’t respond to it until after you’ve paid its activation cost and returned Maze’s End to hand.
4/15/2013
When the last ability of Maze’s End resolves, you’ll search for a Gate and put it onto the battlefield before checking to see if you win the game. This check will happen even if you don’t put a Gate onto the battlefield this way. This check will happen only as the ability resolves, not at other times.
4/15/2013
Putting a Gate onto the battlefield with Maze’s End doesn’t count as the one land you can play during your turn. If it’s your turn, you can play Maze’s End or a different land card from your hand after its ability has resolved.
4/15/2013
Controlling multiple Gates with the same name has no effect on your ability to win the game with Maze’s End. The excess Gates are simply ignored.
Decktips